safa
kerran nokialla kylpylässä. Menin ylävartalohierontaan ja tämä noin 50 vuotias mieshieroja lörpötteli kaikkea maan ja taivaan välistä. Minä haluaisin vain olla hiljaa ja nauttia. Hieroi selkää molemmilta puolilta ja siirtyi sitte mun eteen pääpuolelle (minä edelleen valsallani) Hieroi niskoja ja olkapäitä paineli samalla alavartalollaan päätäni kohti. Kaverilla mahoton stondis mitä paineli päätäni vasten. Sitten alkoi puhumaan hempeitä juttuja naisista. Voi juma, voin sanoa että minä jäykistyin entisestä kuin huomasin midtä oli kyse. Loppui mun vastaukset sen rupattelulle, nousin ylös, pukeuduin ja poistuin paikalta. Harmi ettei ollut komia kaveri olisin voinut vaikka poistaa siltä sen jäykkyyden.
Mutta sitten on kyllä vastaavasti käynyt niin että olen itse hierojalla saanut lähes orkun sen käsittelyssä. Ei mikään ihme kaveri mutta...
sinä ne naiset näkee ensi suutttauu ja sit katuu kun ei ollut tarpeeks mieleinen. suutuu kun stondaa mutta ois kuitenki hoitanu jäykkyydenpoiston...ihmeeellistä
Viimeksi muokattu: