Hienoa PAM!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin riippuu köyhästä. Puhutaanko duunarista vai oikeasti köyhästä eli työttömästä. Näin työttömänä olen ite sitä mieltä että yritysten pitää pystyä rekryymään. Talkoiden pitää koskea kaikkia ja työttömien pitää saada töitä. 250000 ei voi maata kotona toisten elätettävänä.

Sehän se ongelma onkin, kun ei näillä talkoilla luoda niitä työpaikkoja, vaan säästöt menee osingoiksi kuten aiemminkin. Sen takia PAM ei luotakaan hallitukseen.

Katso vaikka tuo toinen ketju, missä kysytään toiko kauppojen aukioloaikojen vapauttaminen lisää työkavereita.

Niin riippuu köyhästä. Puhutaanko duunarista vai oikeasti köyhästä eli työttömästä. Näin työttömänä olen ite sitä mieltä että yritysten pitää pystyä rekryymään. Talkoiden pitää koskea kaikkia ja työttömien pitää saada töitä. 250000 ei voi maata kotona toisten elätettävänä.

Ollaan tultu tilanteeseen jossa on vain 1 vaihtoehto.

Isotuloisten palkkaa on laskettava - pienituloisten palkkaa on nostettava.

Työnantajat näkevät työssään sen että pienituloiset jotka joutuvat käymään tukien varassa töissä niin
heidän työpanoksensa ei voi olla sama kuin niiden työntekijöiden jotka eivät tarvitse veronmaksajien tukia.

Palkat pitää olla sillä tasolla ettei yhdenkään työntekijän tarvitse hakea muiden veronmaksajia maksamia tukia kuten asumistukiin - toimeentulotuki - muut tuet.

Jos halutaan että työntekijät tekevät entistä pidempään töitä niin palkan on oltava riittävä.

Niiden joiden palkka on yli 3000 euroa kuukaudessa niin niiden palkkaa voidaan laskea.

On sitten kivempi saada vähemmän lomarahoja ja sairastaa ilman palkkaa? Ihan vaan periaatteen vuoksi (y)
Tän mä otin jo huumorilla. Mutta miksi suostua kumpaankaan? Jos et oel viellä huomannut että 5-15 milajrdiin jää saamatta harmaan talouden takia massia valtiolle Niin miksi vitussä mää maksaisin kummastakaan sitten vai kuvittletko että noi jäisi tohon muutaman kuukauden päästä lisää niin se menee. Eli höpinät sikseen ja eka noi vuodot kuntoon sitten jutellaan työntekijän joustoista. Lisäksi jos eu maksut ovat vain sellaista että saamme byrokratiaa lisää niin senkään jälkeen mulel on turha sanoo et mun pitäs luopua sairauspäivistä tai msitään muustakaan rahaa on valtiolla heittää perseeseen ja sinne perseeseen heittoa en maksa pennilläkään. Tietty lampaat saa maksaa mut se pitää teh'ä erikseen leijonat saa pitää edut ja lampaat maksaa ;D

""Palkat pitää olla sillä tasolla ettei yhdenkään työntekijän tarvitse hakea muiden veronmaksajia maksamia tukia kuten asumistukiin - toimeentulotuki - muut tuet.""

Oikein! Palkat pitää olla sillä tasolla ettei yhdenkään firman tai kunnallisen liikelaitoksen tarvitse tehdä tappiota. Palkka pitää myös ansaita, siis tuottaa rahaa. Firmoissa ja kunnissa on paljon turhaa väkeä joita muut työntekijät joutuvat työpanoksellaan elättämään, näitä loisijoita.

Yhteistyössä