K
krt
Vieras
on yrittänyt mesen kautta koko illan puhua mua niille ja baariin. laitoin monesti, et en lähde kun on vähän kipee olo eikä muutenkaa nyt huvita, toisella kertaa sitten. jankkas ja jankkas ja laitoin sit et no voin mä tulla EHKÄ poikkeen teillä, et ilmottelen viel, mut baariin en lähde. tää innostu heti et jee kivaa. laitoin sit et en mä kyl tule, et on vähän lämpöä ja menen nukkumaan.
sit sieltä tuli et ai kun hän just alko tekee suolasta piirakkaa mua varten ja laitto saunan lämpeneen ja aina hänelle käy näin et ikinä ei kukaan lähde hänen kaa minnekään ja siis heittäyty aivan täysin marttyyriks ja sai mulle tosi huonon omantunnon.
äsken sit soittelin toisen kaverin kanssa ja selvis, et tää mun "mesekaveri" oli jo mulle kirjotellessaan saanut muuta seuraa sinne ja oli lähdössä baariin..
piti sitten silti saada mulle huono olo. en kyl kovin arvosta tollasta.
sit sieltä tuli et ai kun hän just alko tekee suolasta piirakkaa mua varten ja laitto saunan lämpeneen ja aina hänelle käy näin et ikinä ei kukaan lähde hänen kaa minnekään ja siis heittäyty aivan täysin marttyyriks ja sai mulle tosi huonon omantunnon.
äsken sit soittelin toisen kaverin kanssa ja selvis, et tää mun "mesekaveri" oli jo mulle kirjotellessaan saanut muuta seuraa sinne ja oli lähdössä baariin..
piti sitten silti saada mulle huono olo. en kyl kovin arvosta tollasta.