Hieno koira tyhmä nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ekavekara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin tuntuuhan se oudolle kun itse varmaan vedit sohvalla suklaata raskauden viimeiset seitsemän kuukautta ihan vaan siksi kun olit raskaana.

ja säkään et nää mitään vaaraa ton eukon toiminnassa??ilman koiraansa sinne hankeen olis jääny. ja jos sua noin kovasti kiinnostaa niin 1.lapsi pakosta makasin 2.lenkkeilin tuntia ennen synnytystä oman tessuni kanssa 3.lapsi selkä ei kestänyt kuin pieniä kävelyitä hyvin hissuksiin.ja ps.olen normaali painoinen raskauksista huolimatta ja lenkkeilen edelleen :D ja vieläkö haluat tietää muuta??

ruotikaa keskenänne aihe loppuun poistun lenkkeilemään.pointti tuolla tekemälläni aloituksella siis oli että vaikka jaksaa ja pystyy liikkumaan viimisilläänkin ei tarvitse kuitenkaan olla suber suorittaja! äipät järki-käteen ja pitäkää huolta lapsistanne myös niistä syntymättömistä..

No ei tuo kyllä naisen vika ollut,varmasti säikähti sen verran että katsoo vähän tarkemmin missä hiihtelee tästä eteenpäin..
Ap on vain näitä "pakko purkaa omaa vitutusta johonkin"-ihmisiä, äärimmäisen rasittavia lähipiirilleen ja harvoin tajuavat itse omaa käyttäytymistään ennenkuin ovat saaneet jo paljon tuhoa aikaan.

Minustakin tuon jutun mamma on kyllä tosi typerä.
Joku raskauden aikainen aivosumentuma varmaan, tai sitten se vaan on yksinkertainen ihminen. :O
Yrittiköhän se tahallaan itsaria? Jää vaan mietityttämään, miksi moinen tempaus.... :whistle:

Minä luulen, että on tottunut luonnossa liikkuja, jolle nyt vaan kävi vahinko. Vaaratilanteita voi tulla periaatteessa missä vaan. Tyhmää minusta on lopettaa raskauden takia normaali elämä. Onneksi tälle tarinalle tuli onnellinen loppu!

[QUOTE="Muu";23129267]Minä luulen, että on tottunut luonnossa liikkuja, jolle nyt vaan kävi vahinko. Vaaratilanteita voi tulla periaatteessa missä vaan. Tyhmää minusta on lopettaa raskauden takia normaali elämä. Onneksi tälle tarinalle tuli onnellinen loppu![/QUOTE]

Mitä normaali kellekin tarkoittaa.
Raskaus ei ole sairaus, mutta raskaus voi tuoda yllättäviäkin vaivoja ja siksi pitäisi tiedostaa, että esim. synnytys voi alkaa ennenaikaisesti, vaikka edellinen raskaus olisi ollut yliaikainenkin, koska se ennenaikaisuus on löydetty sikiön geeneistä.
Itse en todellakaan lähtisi riskeeraamaan, mutta minulla onkin ollut ennakoivia supistuksia jo kauan ennen kuin laskettu aika on ollut ja esikoisesta joutunut syömään estolääkityksenkin.

Raskausaikana liikkuminen on tietysti ok. Jos on kokenut metsässä liikkuja, metsässäkin liikkuminen on tietysti ok. Mun mielestä yhtälö Pimeys+20 asteen pakkanen+yksin liikkeellä olo+viimeisillään raskaana+"oikaiseminen" umpihangessa ei ole yhtäkuin kokenut metsässäliikkuja.

Jos olisin itse tehnyt moisen karkean virhearvion, nolottaisi kyllä sen verran etten ekana lähtisi sitä lehdissä levittelemään. :D

Ette te etelän ihmiset vaan ymmärrä. Kuopusta odottaessani oli 2 päivää laskettuun aikaan kun olin hiihtolenkillä. Olin hiihtänyt aarniometsässä umpihangessa puusuksilla 7 tuntia kun lapsi yllättäen päätti tulla maailmaan. No siinä sitten otin takin pois ja laitoin sen alustaksi kuusen juurelle. Hame korviin ja seljälleen, suksien takaosat iskin pystyyn hankeen - näin jalat pysyivät sopivasti ylhäällä. No hetken pakerrettuani kuuluikin jo rääkäisy ja potra punaposkinen tyttö putkahti ihmisten ilmoille. Imetettyäni lapsi vaikutti tyytyväiseltä. Laitoin sitten lapsen rinkkaan ja päätin hiihdellä vielä huvikseni muutaman tunnin kun oli niin raikas ilma. Pakkasta oli 36 astetta. Paluumatkalla kaadoin vielä kirveellä männyn ja veistin siitä tytölle omat sukset.

Ette te etelän ihmiset vaan ymmärrä. Kuopusta odottaessani oli 2 päivää laskettuun aikaan kun olin hiihtolenkillä. Olin hiihtänyt aarniometsässä umpihangessa puusuksilla 7 tuntia kun lapsi yllättäen päätti tulla maailmaan. No siinä sitten otin takin pois ja laitoin sen alustaksi kuusen juurelle. Hame korviin ja seljälleen, suksien takaosat iskin pystyyn hankeen - näin jalat pysyivät sopivasti ylhäällä. No hetken pakerrettuani kuuluikin jo rääkäisy ja potra punaposkinen tyttö putkahti ihmisten ilmoille. Imetettyäni lapsi vaikutti tyytyväiseltä. Laitoin sitten lapsen rinkkaan ja päätin hiihdellä vielä huvikseni muutaman tunnin kun oli niin raikas ilma. Pakkasta oli 36 astetta. Paluumatkalla kaadoin vielä kirveellä männyn ja veistin siitä tytölle omat sukset.

:laugh: Kiitos, kun jaoit tämän kokemuksesi meidän tietämättömien kanssa. Nymmää ymmärrän. :D :laugh:

Yhteistyössä