HHH eli Haasteena Herkuton Helmikuu! Kuka lähtee mukaan?

Mari
Just huomasin, että tästä tulee tosi haasteellista kun meillä on joka helmikuun viikonloppu jotkut juhlat :D Toivottavasti juhlien tarjottavista löytyy jotain terveellisempää naposteltavaa. Ja helmikuun viimeisenä viikonloppuna on sitten mun omat 30 vuotisjuhlat, niin sinnehän mä saan sitte itse päättää mitä siellä syödään :D
 
vieras1
Mä tuun myös mukaan, olin jo karkittomalla tammikuun. Ja tulos terveellisestä syömisestä tammikuun aikana plus miinus nolla :D Eli ei ainakaan pelkkä ruokavalion muutos pudota painoa, nyt onkin haasteena lisätä myös liikuntaa.
 
Mä lähden messiin :wave:
Tosin "helppo(ko?)" nakki mulle, kun oon jo Tammikuun vetänyt nollatoleranssia kaiken mässäyksen suhteen. Eläköön parsakaali ja porkkana! :x
Mulla on tosin ihan huikeita tuloksiakin (toisin kun vieras1:llä :hug: ). Paino pudonnut 9kg ja vyötärö kaventunut saman verran :D (*muoks* vyötäröltä lähtenyt siis 9cm ei kg!)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Mulla on tosin ihan huikeita tuloksiakin (toisin kun vieras1:llä :hug: ). Paino pudonnut 9kg ja vyötärö kaventunut saman verran :D (*muoks* vyötäröltä lähtenyt siis 9cm ei kg!)
:eek: Hui hurja, miten sä tuon olet tehnyt? Wau! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Mulla on tosin ihan huikeita tuloksiakin (toisin kun vieras1:llä :hug: ). Paino pudonnut 9kg ja vyötärö kaventunut saman verran :D (*muoks* vyötäröltä lähtenyt siis 9cm ei kg!)
:eek: Hui hurja, miten sä tuon olet tehnyt? Wau! :D
No tosiaan, totaalinen ruokaremontti (vanha malli taiskin olla sieltä ja syvältä :whistle: ). Liikkumiseen mulla ei tahdo energia enää riittää työpäivien lisäksi, mutta työ on sen verran fyysistä, että 8h töissä vastaa takuulla kuntosalivuoroa tai hikilenkkiä. Eli ei paineita siitä. Vaatekokokin oli jo kivasti pienentynyt, huomasia alennusmyynneissä viime viikolla :LOL:

Tää on mun ukon vika. Se aina sanoi, ettei musta ole laihduttamaan, mutta katotaanpas vaan :D Ja niinhän se on, että alkuun putoaa helpommin ja nopsaan, kohta varmaan rauhottuu ja alkaa se vaihe, kun tarvii sisua ja pitkää pinnaa (ja vertaistukea :saint: )

 
Voi kun pystyisikin... Pitäisi olla joku niin hyvä mukaanpuhuja, sellainen joka saisi uskomaan itseensä, nyt tuntuu että ei onnistu, liikuntaa kun olen lisännyt niin sitä tahtoo sitten välillä palkita itsensä... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
No tosiaan, totaalinen ruokaremontti (vanha malli taiskin olla sieltä ja syvältä :whistle: ). Liikkumiseen mulla ei tahdo energia enää riittää työpäivien lisäksi, mutta työ on sen verran fyysistä, että 8h töissä vastaa takuulla kuntosalivuoroa tai hikilenkkiä. Eli ei paineita siitä. Vaatekokokin oli jo kivasti pienentynyt, huomasia alennusmyynneissä viime viikolla :LOL:

Tää on mun ukon vika. Se aina sanoi, ettei musta ole laihduttamaan, mutta katotaanpas vaan :D Ja niinhän se on, että alkuun putoaa helpommin ja nopsaan, kohta varmaan rauhottuu ja alkaa se vaihe, kun tarvii sisua ja pitkää pinnaa (ja vertaistukea :saint: )
Mullakin on hieman sellanen ajatus että näytän miehelle.... :LOL: Ei ole kyllä sanonut mitään ettenkä saisi laihdutettua tmv mutta tässä ihan hissukseen olen ollut ilman herkkuja ja muutenkin tarkkaillut ruokavaliota. Kattellan nyt että huomaako ja jos huomaa niin missä vaiheessa.... :saint:

Liikuntaa mulla pitäisi lisätä ihan hurjasti, nykyään en liiku lähes yhtään.... :ashamed: Mitä nyt muksujen kanssa tulee liikuttua mutta ihan oma liikunta on olematonta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tikku:
Voi kun pystyisikin... Pitäisi olla joku niin hyvä mukaanpuhuja, sellainen joka saisi uskomaan itseensä, nyt tuntuu että ei onnistu, liikuntaa kun olen lisännyt niin sitä tahtoo sitten välillä palkita itsensä... :ashamed:
Tähän ketjuun vaan aina purkamaan tuntojaan jos tiukkaa tekee.... ajattele niin että meitä on monta muutakin jotka kärvistelee herkuttomalla. Ja kuinka voittajafiilis tulee kun onnistuu.... :hug:
 
Tää tuli enemmän kuin sopivasti. Miettinyt olen karkkilakkoa ym. mutta en saanut vielä aikaseksi. Siis täydellinen herkkulakko koko helmikuuksi. Ihana haaste, otan vastaan,alkaen siis huomenna, koska tämän alkukuun jo herkutellut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tasapaksu:
Tää tuli enemmän kuin sopivasti. Miettinyt olen karkkilakkoa ym. mutta en saanut vielä aikaseksi. Siis täydellinen herkkulakko koko helmikuuksi. Ihana haaste, otan vastaan,alkaen siis huomenna, koska tämän alkukuun jo herkutellut :D
Täytyy nyt vetää loput suklaat kaapista niin eivät siellä vaivaa
 

Yhteistyössä