HHH eli Haasteena Herkuton Helmikuu! Kuka lähtee mukaan?

Mari
Mää! Joululta jäänyt herkkuvaihe päälle. Ja nyt on ollut koko ajan kekkereitä jossa tarjolla ollut pullaa, kakkua, keksejä yms. Tänäänkin söin aamupalaksi 7 (!) keksiä kun vaan teki mieli :( Nyt se loppu eli mukana ollaan!
 
maatuska
Pakko ilmottautuu mukaan. Vois jopa muuttua mustaksi tällä palstalla samalla kun oon niin jäänyt koukkuun palstailuun.

En uskalla mennä vaa'alle kattomaan lähtöpainoa... Jos otan vaan ymparysmittoja köhh köh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska:
Pakko ilmottautuu mukaan. Vois jopa muuttua mustaksi tällä palstalla samalla kun oon niin jäänyt koukkuun palstailuun.

En uskalla mennä vaa'alle kattomaan lähtöpainoa... Jos otan vaan ymparysmittoja köhh köh.
ei painoa tässä tarvii ilmotella, kunhan vaan ilmottelee vaikka miten on mennyt tai jos on sortunut ( :kieh: ) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska:
Pakko ilmottautuu mukaan. Vois jopa muuttua mustaksi tällä palstalla samalla kun oon niin jäänyt koukkuun palstailuun.

En uskalla mennä vaa'alle kattomaan lähtöpainoa... Jos otan vaan ymparysmittoja köhh köh.
ei painoa tässä tarvii ilmotella, kunhan vaan ilmottelee vaikka miten on mennyt tai jos on sortunut ( :kieh: ) :D
Niin siis itselle ne tiedot täytyy kuitenkin ottaa ylös että tietää edes vähän edistyneensä. Enkai nyt täällä uskaltas painoa ilmottaakaan ;)

Heti ensimmäinen repsahdus tietoon: kourallinen sipsejä jotka löytyi hyllyltä. Tosin lasketaanko sitä kun söin ne ennen kuin ilmoittauduin mukaan?

(T: ent. harmaa maatuska)
 

Yhteistyössä