Hevosihmisiä joilla LA alkuvuodesta 2017

Onko täällä muita hevosihmisiä joilla LA alkuvuonna 2017? Itselläni näillä näkymin helmikuun puolivälissä, mutta tarkentuu vielä koska en ole käynyt neuvolassa. Haluaisin vaihtaa mietteitä muiden hevosihmisten kanssa hevosten ja odottamisen yhdistämisestä yms.
 
Täältä löytyy, la helmikuun alussa, nyt rv 14.. En ole ratsastanut 7 kuukauteen muutenkaan, kovasti tekis mieli mutta ehkä sitä ei enää uskaltaisikaan. Pitkä harrastustausta kyllä takana.. Työskentelen kengittäjänä, vielä olen normaalisti työni tehnyt kun ei ole mahaa vielä tiellä.. Kyllähän sitä saa varovainen olla kun hevosten kanssa touhuaa ja kommentteja kuulee (neuvolassa jo kiellettiin kengittäminen) mutta mielestäni voi jatkaa niin pitkään kun hyvältä tuntuu.
 
Joo, varovainen täytyy kyllä olla. Sitä oon miettinyt, että kun itsellä on kaksi 4-vuotiasta pv:tä ja pitäis tällä viikolla taas alkaa ratsastaa kahden kk:n laidunloman jälkeen että uskaltautuuko...tosin ne on ollu tosi kilttejä kyllä ja yleensä laitumen jälkeen vähemmän virkeitä. Talveksi oon tekemässä sopimusta ratsuttajan kanssa, mutta kallistahan siitä tulee. :/
Kengittäminen voi tosiaan olla ison mahan kanssa vaikeeta ja jos on arvaamattomia asiakkaita niin jo aiemminkin vaarallista. Mutta kyllä jokainen varmaan itse osaa lopettaa siinä vaiheessa kun se ei enää tunnu hyvältä kropassa oli kyse sitten ratsastamisesta tai esim.kengittämisestä. :)

Tsemppiä sulle odotukseen ja varovaisuutta töihin!
 

Yhteistyössä