Hevoset on ihania

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko suunnitellut jotakin ihkua armaallesi??🤗😍
Juu, meillä on rajallinen aika niin karataan eksoottiseen ruokamestaan, jollaisessa nimenomaisessa Annie ei oo koskaan ollut.

Laittoi mesevideon äsken kun maalailee kynsiään ja koristelee jollain pikkutähdillä ne. Pukee hemaisevan ja tosi minimaalisen mekon päälle. Täytyy seurata äijien ilmeitä, toivottavasti eivät törmää pylväisiin siellä 😅 Ja miksen seuraisin naisten reaktioitakin? Paheksuvia, kateellisia, neutraaleja vai jopa ihan positiivisia? Saas nähdä.
Sellaisia asuja ei taida talvisin juuri missään näkyä, näillä leveysasteilla ainakaan.

Ajan kärryni mahd lähelle ovea ettei joudu sipsuttelemaan pitkää matkaa talvisäässä 👚👠

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Juu, meillä on rajallinen aika niin karataan eksoottiseen ruokamestaan, jollaisessa nimenomaisessa Annie ei oo koskaan ollut.

Laittoi mesevideon äsken kun maalailee kynsiään ja koristelee jollain pikkutähdillä ne. Pukee hemaisevan ja tosi minimaalisen mekon päälle. Täytyy seurata äijien ilmeitä, toivottavasti eivät törmää pylväisiin siellä Ja miksen seuraisin naisten reaktioitakin? Paheksuvia, kateellisia, neutraaleja vai jopa ihan positiivisia? Saas nähdä.
Sellaisia asuja ei taida talvisin juuri missään näkyä, näillä leveysasteilla ainakaan.

Ajan kärryni mahd lähelle ovea ettei joudu sipsuttelemaan pitkää matkaa talvisäässä
Olet herrasmies!❤️

Taidat olla melko ylpeä, että sulla on tuollainen simpsakka sussu käsipuolessa!😁
Huomaa tekstistäsi.🤗

Onko teitä naiset siis katselleet joskus jotenkin pahasti?😦
Muutkin siis kuin ne oudot sukulaiset.🙄

Miehet nyt varmaan on tyyliin: ”Good job man!👊

Oikein ihanaa iltaa teille huomiselle, jo nyt, että ei unohdu. Nauttikaa toistenne seurasta äläkä nyt ihan hirveästi pälyile muita kuin Annieta.❤️😁

Mä oon ihan 😴 jo nyt, täytyy mennä nukkuu. Kuudelta tuli herättyä tänä aamuna, että kerkesin mätkimään aamuksi palloa ennen töitä.🥴

Kauniita unia ja Annien kuvia kun urvahat.❤️

• Rakkaus
Reactions: setis
Mähän olen palstan siveellisin ja poliittisesti korrektein henkilö
joan-holloway-smoking.gif

• Haha
Reactions: KalaMies
Olet herrasmies!❤️

Taidat olla melko ylpeä, että sulla on tuollainen simpsakka sussu käsipuolessa!😁
Huomaa tekstistäsi.🤗

Onko teitä naiset siis katselleet joskus jotenkin pahasti?😦
Muutkin siis kuin ne oudot sukulaiset.🙄

Miehet nyt varmaan on tyyliin: ”Good job man!👊

Oikein ihanaa iltaa teille huomiselle, jo nyt, että ei unohdu. Nauttikaa toistenne seurasta äläkä nyt ihan hirveästi pälyile muita kuin Annieta.❤️😁

Mä oon ihan 😴 jo nyt, täytyy mennä nukkuu. Kuudelta tuli herättyä tänä aamuna, että kerkesin mätkimään aamuksi palloa ennen töitä.🥴

Kauniita unia ja Annien kuvia kun urvahat.❤️
Öhh, kiitti, kiitti ☺️

Juu kyllähän mä oon ihan otettu kun kohtasin tuollaisen upean ja tosi huumorintajuinen prinsessan ja että kemiat kohtasi ihan kybällä. Viihdytään tosin hyvin yhdessä, eilen oltiin viattomasti metsäkävelyllä. Enhän mä katsele muita naisia enää sillä silmällä missään, keskityn vaan häneen 🥰

Ei me olla kohdattu ihmeellisyyksiä toistaiseksi harvoilla yhteisesiintymisillä ihmisten ilmoilla, mutta hänellä meni yhdet synttärinsä piloille nyksänsä kanssa (joka on tosi vanhus, voisin melkein käydä pojastaan ;)) Siellä joku ämmä tuli supattamaan että jätä tuo mies ja oli nuorempia kuolaavia miehiä, jotka kyttäsivät koko ajan heitä ja seurailivat kun siirtyivät salista toiseen ja lopulta huoneeseensa. Piti pyytää henkilökuntaa vahtimaan niitä. Sairasta touhua. Ei tietoa minkä maalaisia nuo kaikki törkimykset olivat.

Hyvää huomenta sulle kun tätä luet, pitää silittää kauluspaita ja etsiä jotain siistiä päälle. Pinayt rakastaa Valentine’s daytä ja jouluakin juhlitaan siellä tosi aikaisin aloittaen ja pitkään.

Aika mitäänsanomaton biisi Woman ko. duolta, mutta naiset tässä on kauniita 😍😘

Lady Godivan henki elää: Coventryssa järjestetään vuosittain suuri musiikkifestari - Godiva Festival. Tänä vuonna 30.6.-2.7.

0_Godiva-Festival.jpg

Viime vuonna esiintyi mm. perinnemusiikkiyhtye Bananarama. @Lispetti olisi varmaan pitänyt.

Minä olisin etsinyt jotakin erilaista. Esim. vasemmistolainen muslimifeministi Nadia Javed olisi ollut kiinnostava.

Laittoi mesevideon äsken kun maalailee kynsiään ja koristelee jollain pikkutähdillä ne. Pukee hemaisevan ja tosi minimaalisen mekon päälle. Täytyy seurata äijien ilmeitä, toivottavasti eivät törmää pylväisiin siellä Ja miksen seuraisin naisten reaktioitakin? Paheksuvia, kateellisia, neutraaleja vai jopa ihan positiivisia? Saas nähdä.

Ajan kärryni mahd lähelle ovea ettei joudu sipsuttelemaan pitkää matkaa talvisäässä
Kai sinäkin pukeudut kesävaatteisiin?

Lady Godivan henki elää: Coventryssa järjestetään vuosittain suuri musiikkifestari - Godiva Festival. Tänä vuonna 30.6.-2.7.

Viime vuonna esiintyi mm. perinnemusiikkiyhtye Bananarama. @Lispetti olisi varmaan pitänyt.

Minä olisin etsinyt jotakin erilaista. Esim. vasemmistolainen muslimifeministi Nadia Javed olisi ollut kiinnostava.
En ole kuunnellut koskaan Bananaramaa.😳
Mä kuuntelin naisista eniten Mariah Careyta, Toni Braxronia, Madonnaa ja Celinee jaaa paljon muuta: lempi genret oli soul/r’n’b ja hiphop. Niijja tietenkin iskelmämusaa universaalisti!🤗😬

Mutta siis sinähän kiinnostuit moposta ensin ihan tavallisella tavalla... Saitko myöhemmin oman mopon?
Kuten kai kaikilla esiteineillä, mopo oli unelma ennenkuin oli ikinä edes ajanut sellaisella. Orkkukokemus tuli ihan puskista, enkä tosiaan tiedä onko joku muukin saanut? Palstan miehet ja miksei naisetkin voisivat kommentoida jos heille on tullut?

En ikinä saanut mopoa, isä oli urheilijana jyrkästi vastaan. Lapselleni ostin ja joskus hieman kokeilinkin mutta ei se aikuisena enää toiminut niin. Olin kyllä siinä vaiheessa unohtanut koko jutunkin.

Moottoripyörään ei minulla ollut mitään hinkua. Mutta nyt minulla on mukava haisematon ja äänetön sähköskootteri 👍