Heti kun jotain hauskaa ja halpaa keksitään, viranomaiset kieltävät sen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ale"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ale"

Vieras
Kuten tämä, että 50 eurolla saisi juoda ravintolassa niin paljon kuin haluaa. Itse pystyn juomaan illassa noin 38 olutta, joten aika hauskaa olisi ja säästäisin melko paljon. Tai jos joisi vaikka vain 20 olutta ja 15 drinkkiä, niin nehän maksavat normaalisti ainakin 170 euroa.

Mitäs jos maksat baarissa sen 50 euroo ja ekan kaljan jälkeen baarimikko toteaa että oot juonu liikaa ja sulle ei enää tarjoilla.Tuli ihan vitun kallis kaljatuoppi.

Toisaalta. Tuollainen systeemi houkuttelee baariin vain niitä alkoholisteja, jotka tosiaan pystyy kittaamaan sen kymmenen tuoppia illassa eikä tunnu missään. ohtuullisemmin alkoholia käyttävät ei varmaankaan tuonne baariin mene, mitä järkeä on maksaa 50e, jos normaalisti baarissakäymisen kustannukset jäis sen alle?

Mulla menee itsellä yleensä baarijuomisiin se maks 20e, joten enpä tosiaan lähtis baariin jonne pitäis maksaa 50euroa vaikka kuinka sais juomansa ilmaiseksi.

[QUOTE="akka";28836125]Mitäs jos maksat baarissa sen 50 euroo ja ekan kaljan jälkeen baarimikko toteaa että oot juonu liikaa ja sulle ei enää tarjoilla.Tuli ihan vitun kallis kaljatuoppi.[/QUOTE]
Niinpä, alkoholiahan ei saa tarjoilla humaltumistarkoitukselliselle

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28836137:
Niinpä, alkoholiahan ei saa tarjoilla humaltumistarkoitukselliselle

Itse en koskaan juo humaltumistarkoituksessa, vaan koska pidän oluesta ja viinasta, ja koska se kohottaa mukavasti tunnelmaa. Juuri tällaisille tuollainen systeemi olisi hyvä.

Ja tuo 50 euron hinta on oikeasti hyvä. Olen huomannut että jos otan mukaan ravontolaan 50 euroa, se menee. Jos otan mukaa 400 euroa, se menee. Säästöt olisivat suuret.

[QUOTE="vieras";28836268]Ap:lla taisi tulla jonkinlainen näppisvirhe. KUKAAN ei voi juoda 38 olutta illassa, en todellakaan usko.[/QUOTE]

Kyllä voin. Eihän siinä ole kuin 11 litraa olutta ja tarkoiti kolmosta. Painan 140 kiloa.

[QUOTE="just";28836136]Toisaalta. Tuollainen systeemi houkuttelee baariin vain niitä alkoholisteja, jotka tosiaan pystyy kittaamaan sen kymmenen tuoppia illassa eikä tunnu missään. ohtuullisemmin alkoholia käyttävät ei varmaankaan tuonne baariin mene, mitä järkeä on maksaa 50e, jos normaalisti baarissakäymisen kustannukset jäis sen alle?

Mulla menee itsellä yleensä baarijuomisiin se maks 20e, joten enpä tosiaan lähtis baariin jonne pitäis maksaa 50euroa vaikka kuinka sais juomansa ilmaiseksi.[/QUOTE]

Ihan samaa pohdin omalla kohdallani. Ettäkö maksaisin 50€ siitä hyvästä, että saan juoda 2-3 lonkeroa (enempään en oikein pysty)...kiitos, mutta ei kiitos :D

Ja siis kun otetaan vielä huomioon se, että minkälaista porukkaa tuolla sitten olisi...melko humaltunutta, veikkaan ma.

[QUOTE="vieras";28836268]Ap:lla taisi tulla jonkinlainen näppisvirhe. KUKAAN ei voi juoda 38 olutta illassa, en todellakaan usko.[/QUOTE]

Pyh 17 vuotiaana meni 47 olutta päivässä ja ihan tolpillani pysyin. Nykyään baarissa menee 30 tuoppia jos oikein janottaa. Itselleni keskiketterä ei nouse päähän millään. Pöhnä vain tulee. Jos känniin haluaa pitää ottaa 60% viinaa.

[QUOTE="just";28836136]Toisaalta. Tuollainen systeemi houkuttelee baariin vain niitä alkoholisteja, jotka tosiaan pystyy kittaamaan sen kymmenen tuoppia illassa eikä tunnu missään. ohtuullisemmin alkoholia käyttävät ei varmaankaan tuonne baariin mene, mitä järkeä on maksaa 50e, jos normaalisti baarissakäymisen kustannukset jäis sen alle?

Mulla menee itsellä yleensä baarijuomisiin se maks 20e, joten enpä tosiaan lähtis baariin jonne pitäis maksaa 50euroa vaikka kuinka sais juomansa ilmaiseksi.[/QUOTE]

Mä voisin mennä vaikken välttämättä koko rahan edestä joisikaan, ei tarviis roudata lompsaa mukana ja jonot ois lyhyemmät. Luulen että tuo myös vähän niinkun kohottaa tunnelmaa koko mestassa, mukavaa.

Yhteistyössä