Heta-vauva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaivaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eilisessä sairaala jaksossa olivat vierailulla..Sanottiin vaan että laaja aivovaurio mut ei sen tarkemmin selitetty että miten tulee vaikuttamaan Hetan elämään kun kasvaa

Tuskin vielä tietää kuinka vaikuttaa kunnes kasvaa. Ajatella elvytyskieltokin oli että antaa mennä nytpä jäikin henkiin. Olisi se vaan outoa rakastaa kun ei yhtään tiedä mitä tuleman pitää ja kuinka vaikeasti vammainen

no se tarkoittaa sitä ettei kyseinen lapsi voi koskaan elää normaalia elämää. syödä itse, käydä vesssassa ja niin edelleen eli aikamoisen kärsimys elämän vanhemmat rakkaalleen asetti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no se tarkoittaa sitä ettei kyseinen lapsi voi koskaan elää normaalia elämää. syödä itse, käydä vesssassa ja niin edelleen eli aikamoisen kärsimys elämän vanhemmat rakkaalleen asetti

valitettavan totta

Mitä tuo viimeinen lausahduksesi oikein tarkoittaa? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Mä haluaisin kans tietää mitä ko. vauvalle on tapahtunut, kun siitä niin paljon kysellään. :/ Multa jäi ne ekat jaksot kattomatta.. :snotty:

Kertooko joku mitä hänelle on tapahtunut?? :/

niin. minullekin jäi tämä epäselväksi kun en nähnyt ekoja jaksoja :|
Siis synnytyksessäkö tuli aivovaurio vai missä? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitä tuo viimeinen lausahduksesi oikein tarkoittaa? :o

siis että kun ovat päättäneet taistella niin ehkä eivät ole loppuun saakka miettinyt minkälaista tulee hetan elämä isona olemaan - tuskin helppoa. ja varmasti kärsii paljon.

Yhteistyössä