Hesessä nähtyä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkusen pläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkusen pläski

Vieras
ja hesen yhteydessä olevassa kahvilassa nähtyä...

Mummot istuu kaffetta särpimässä tiukasti pomppa kiinni ja villapipo päässä, käsineet sentäs ottivat pois. Yksi herrasmies söi lippis päässä. Parilla nuoremmalla naisellakin oli villapipot päässä ja takki tiukasti kiinni. Eikö kuitenkin kahvitellessa/syödessä hyvien tapojen mukaista olisi olla ilman lakkia?

Ai niin... Sit se yks hervoton läski veteli kerroshampparinsa ja ranskalaisensa extramajoneesilla. Ja jottei tule mitään väärinkäsityksiä, se läski olin minä...

Alkuperäinen kirjoittaja pikkusen pläski;22410985:

Mummot istuu kaffetta särpimässä tiukasti pomppa kiinni ja villapipo päässä, käsineet sentäs ottivat pois. Yksi herrasmies söi lippis päässä. Parilla nuoremmalla naisellakin oli villapipot päässä ja takki tiukasti kiinni. Eikö kuitenkin kahvitellessa/syödessä hyvien tapojen mukaista olisi olla ilman lakkia?

Ai niin... Sit se yks hervoton läski veteli kerroshampparinsa ja ranskalaisensa extramajoneesilla. Ja jottei tule mitään väärinkäsityksiä, se läski olin minä...
Toivottavasti muistit ottaa pipon pois paasta.

en osaa syödä ulkovaatteet päällä,jos ei sitten oikeesti olla ulkona.Ärsyttää joskus kun mies syö verkkatakki päällä ,se ei sitä jostain syystä laske takiksi.

:O olen ällistynyt, että aikuiset ihmiset hyväksyvät tän... ei oo siis ihme, että teini-ikäisiä saa joka välissä muistuttaa, että sisällä ei olla päähine päässä ja ulkotakkikin pitää riisua...

Alkuperäinen kirjoittaja pikkusen pläski;22410985:

:D

Yhteistyössä