HESAN uusi tapaaminen toukokuulle- löytyykö osanottajia?

Eli tää nyt sit ottais nro 35. Pork & bacon 15,50. Sori et on kestäny täs ilmotukses.
Vähä reilu viikko tosiaan enää... pitäkää peukkua et ollaan siihen mennessä tehty asunnosta tarjous ja et se viel hyväksyttäiskin... mä haluisin niiiiiin kovasti päästä muuttamaan isompaan asuntoon et sais pikkumiehelle oman huoneen ja muutenkin vähä enemmän tilaa. :D Mut nyt taian lähtee tyhjentää pesukonetta ja kattoo et josko tuo unikeko heräis päikkäreiltä niin päästäs pihalle. :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:06 Ansu-78 kirjoitti:
Eli tää nyt sit ottais nro 35. Pork & bacon 15,50. Sori et on kestäny täs ilmotukses.
Vähä reilu viikko tosiaan enää... pitäkää peukkua et ollaan siihen mennessä tehty asunnosta tarjous ja et se viel hyväksyttäiskin... mä haluisin niiiiiin kovasti päästä muuttamaan isompaan asuntoon et sais pikkumiehelle oman huoneen ja muutenkin vähä enemmän tilaa. :D Mut nyt taian lähtee tyhjentää pesukonetta ja kattoo et josko tuo unikeko heräis päikkäreiltä niin päästäs pihalle. :heart:
Pidetään peukkuja :D. Ei kai noita ruokia nyt tarvi ennenku vaikka samana aamuna sinne ilmottaa, luulisin mä, kun eihän ne niitä nyt kovin paljon ennen voi tehdä ettei saada kylmää ruokaa syödä.

Ja tulipa mieleen sellanen, et entä jos joku tekee normaaliin tapaan oharit (tosin ei nyt listalla oharintekijöitä aiemmilta kerroilta näyttäis olevan) niin kukas sen ruoan sitte maksaa?, mä en ainakaan!

Mulla ollu vapaa viikko, siis sillai, että Mikael maalla, töissä oon toki joka päivä ollu :kieh: , niin eilen pääsin leffaan ja sitte muka kotimatkalla eksyttiin paikalliseen (il treno :D ) yksille ja kympin jälkeen olin kotona (leffa alko 18.30 ja ennen sitä käytiin amarillossa syömässä :p ). Mutta oikeesti kyllä jäi niihin yksiin mutta siel oli joku visailu ja pakko oli tietty osallistua :LOL: . Vähän kuollu olo oli aamulla mennä puol kasix töihin päivystysvuoroon puhelinta vahtimaan, kun oon tiistaista asti ollu samassa vuorossa ja maanantaina pääsin kasilta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 17:42 riikka-78 kirjoitti:
Ja tulipa mieleen sellanen, et entä jos joku tekee normaaliin tapaan oharit (tosin ei nyt listalla oharintekijöitä aiemmilta kerroilta näyttäis olevan) niin kukas sen ruoan sitte maksaa?, mä en ainakaan!
niin. en tiedä miksi valmiiksi haluavat ruokavalinnat tietää, ei meitä kuitenkaan niin montaa ole tulossa-
soitan huomenna vaikka tuosta asiasta.
:whistle:
 
riikka pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:05 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 17:42 riikka-78 kirjoitti:
Ja tulipa mieleen sellanen, et entä jos joku tekee normaaliin tapaan oharit (tosin ei nyt listalla oharintekijöitä aiemmilta kerroilta näyttäis olevan) niin kukas sen ruoan sitte maksaa?, mä en ainakaan!
niin. en tiedä miksi valmiiksi haluavat ruokavalinnat tietää, ei meitä kuitenkaan niin montaa ole tulossa-
soitan huomenna vaikka tuosta asiasta.
:whistle:
Pitäs jo nukkua kun puol kasilta jo oltava töissä täysillä menossa. Mut juutuin matsia kattomaan :).

Joo, kysy vaikka että josko tehtäis niin että nuo ruoat ilmotetaan valmiiksi mutta sitte kun tullaan niin kerrotaan jos tullu peruutuksia, että alottasivat vasta sitte ruokien tekemisen. Kun kyllähän me voidaan siinä ottaa alkupalaa ja juomaa odottaessa :D
 
Kauheeta, kun mulla ei ole netti toiminut melkein 2 viikkoon.. Tehän olette täällä ehtinyt juoruta jo monta sivua.. :eek:
Innolla odottelen taas meidän tapaamista. Mä en pääse ennemmin tulemaan ainakaan, olen töissä 15 asti.
Ja ongelma, mitä päälle.. Mä haluisin kans laittaa hameen. Ja varmaan laitankin, jos nyt ei ole ihan kauhee sää.
:D
 
riikka saikulla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:01 Kyykerö kirjoitti:
Iskee pikku hiljalleen jo paniikki, että pitää oikeasti tulla ihmisten ilmoille viikonloppuna \|O :whistle: Voi jehna :\|
Älä turhan panikoi :D. Ei me purra :kieh: , paitsi ruokaa...

Kivasti iski tää räkätautikin sitte päälle, ja saikulla oon, mutta ehdinpähän lauantaiksi kuntoon :).

Mulla edelleen se vaateongelma, tai lähinnä paitaongelma. Kun jos laitan hameen ni siihen sopivia yläosia ei oo... Ja housuihin sopivatkin on niin ikuisuuksia vanhoja... AHDISTAA!
 
Munkin tekis kovasti mieli ostaa joku uusi yläosa, alaosia, tai hameita olis kolme vaihtoehtoa, mutta ei yläosaa mihinkään niistä.. :/ Ja sit, jos onkin kaamee sää, ja pitää laittaa housut jalkaan, sit ei ole mitään päälle pantavaa.. Tulen siis alasti, ei haittaa, vaikka sataa, kun ei vaatteet kastu.. :LOL:
 
Moikka!

Ajattelin tässä kysäistä sellaista asiaa, että voisitteko harkita ottavan mukaan yhden espoolaisäipän tuleviin tapaamisiin? Tuntuu ettei täällä saada aikaiseksi järjestettyä tapaamisia tai sitten olen vaan missannut kaikki :(
Teillä hki:läisillä ainakin tuntuu nuo tapaamiset aina onnistuvan hyvin :)

Mulla (siis meillä) on poika 5v ja tyttö 8kk.
Seuraa / ystäviä kaipaillaan kaikenlaisiin rientoihin, esim. kahvitteluun, shoppailuun, kyläilyyn, hiekkikselle ja tietysti olis joskus kiva päästä bilettämäänkin / viettämään ns. tyttöjeniltaa :)

Vaikka asutaankin espoossa, niin käydään aika usein stadissa.
Olis mukava viettää aikaa jossain muuallakin kuin vain oman pihan hiekkalaatikolla.

Ilmoitelkaa mahtuuko joukkoonne tällainen huumorintajuinen blondi espoosta.

meiliä voi halutessaan laittaa: minna@kotiposti.net
 
WickedFemale
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:58 Miira77 kirjoitti:
Moikka!

Ajattelin tässä kysäistä sellaista asiaa, että voisitteko harkita ottavan mukaan yhden espoolaisäipän tuleviin tapaamisiin? Tuntuu ettei täällä saada aikaiseksi järjestettyä tapaamisia tai sitten olen vaan missannut kaikki :(
Teillä hki:läisillä ainakin tuntuu nuo tapaamiset aina onnistuvan hyvin :)

Mulla (siis meillä) on poika 5v ja tyttö 8kk.
Seuraa / ystäviä kaipaillaan kaikenlaisiin rientoihin, esim. kahvitteluun, shoppailuun, kyläilyyn, hiekkikselle ja tietysti olis joskus kiva päästä bilettämäänkin / viettämään ns. tyttöjeniltaa :)

Vaikka asutaankin espoossa, niin käydään aika usein stadissa.
Olis mukava viettää aikaa jossain muuallakin kuin vain oman pihan hiekkalaatikolla.

Ilmoitelkaa mahtuuko joukkoonne tällainen huumorintajuinen blondi espoosta.

meiliä voi halutessaan laittaa: minna@kotiposti.net
En minäkän asu Hesassa.Asun Espoossa ja sinne saa tulla kuka vaan. :D ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:45 PulttiBois kirjoitti:
eli tällä hetkellä lähdössä on varmasti 7 syömään- odelia on arvoitus vielä ja olisi sitten 8:s.

alkaa ramppikuume iskemään, vaatepula ym-- :whistle: :kieh:
Eipä sitten näytä taas kovin moni uusi uskaltavan mukaan tulla... Eli melkolailla tutulta näyttää tuo porukka :D. No ei se mitään, kivaahan meillä oli viimexkin :D :D .

Mulla kanssa vaatepula, mutta Mikael lähtee perjantaina mummin ja vaarin kanssa mun isovanhemmille, eli voin paniikissa vielä lauantaina käydä vaatekaupoilla :).
 
Harmaa Ansu
Ehtoota!

Juup, enää... ootas... 3 yötä humalaan... tosin tää likka taitaa olla taas syntymä/ batteryhumalassa.
Te kun noita vaatteita panikoitte niin mulle saa kans pistää tulee jonkun kivan hippapusakan kun ei vaatekaapista varmaan taas löydy mitään fiksua päällepantavaa. :whistle: Oiskos muuten vähän loistoidea et lähetään joku kerta ennen ruokailua aiheuttamaan paheksuntaa vaatekauppaan porukalla... :LOL: Saisitte ainakin nauraa maha kippurassa mulle kun mä onnistun aina housuja ettiessä ottaa sovitukseen ne koot mitkä nousee korkeintaan polveen asti ja sit jää jumiin. Sit mä koikkelehdin yhellä jalalla kun yritän kiskoo niit pois ku on pohkeissa jumissa... Ai miten niin mul tulee aina vaatekaupassa olo kun oisin norsu nailonsukassa?!?
Hitto kun on koko ajan sellanen lievästi levoton olo... sunnuntainna ensiesittely täst meiän kämpästä... ja mä oon jo sen unelma-asunnon löytäny mut ku ei oikeen uskalla tehä siit tarjousta ennen ku tietää et eksyykö tätä kukaan kattomaan ja tuleeko tarjouksia. Ja mä kun oon luonteeltani viel tällänen tasasen rauhallinen enkä koskaan mistään innostu... :whistle:
 
Näinhän tää taas menee et tietty just sillon ku mul on kerrankin iltamenoa niin sit on hirveest ohjelmaa samalle viikonlopulle...
Oon siis tulossa (eipä mua kovin helpolla saa sieltä pois pidettyä! On sitä sen verran ootettu) mut seuraavana aamuna aikanen herätys... Eli sapuskan kanssa siideri ja loppuilta koetellen ravintolatyöntekijöiden hermoja haastavilla alkoholiton-pyynnöilläni. :D
Jokos ootte keksiny mitä päälle?
 
Huomenna on se suuri päivä jota onkin jo odotettu!!
En ole päättänyt mitä laitan päälle.. Varmaan asia ratkeaa vasta huomenna juuri ennen kuin bussi lähtee.. Varmaan sitten saan juosta bussiin tyylliin takkia pukien toinen kenkä kädessä.. :p
Siks varmaan olis parempi päättää vaatteet jo etukäteen.. Mutta se paita puuttuu edelleen.. Pitäsköhän tänään vielä käydä ostoksilla tai huomenna työpäivän lomassa?! Mun hame kaipaisi uuden paidan..

Ihanaa, huomenna päästään syömään rauhassa ja hyvin ja mikä parasta hyvässä seurassa! Ja sen jälkeen saadaan viihdyttää toisiamme hyvillä jutuilla.

Meidän pikku-ukko ei suostu tänään nukkumaan päiväunia.. Jo olen yrittänyt kohta 2h.. Ei suostu olemaan sylissä ja juomaan maitoa ja heittelee tuttia ja pupuaan. Yksin, kun jättää alkaa kauhea huuto. Joten kai tästä täytyy taas mennä yrittämään, jos ukko suostuis nukahtamaan.. Sais sitten vähän itse siivottua..

Innolla huomista odotellen :whistle:
 
Voi papuneiti... kuulostaa niiiiiin tutulta! Just toissapäivänä yritin 2h saada nukkumaan mut luovutin sit ku ruvettiin molemmat olee jo aika pinna kireellä. :'( No, eipä tarvinnu illalla paljo nukutella ku meinas nukahtaa kesken iltapuuron. Viimesin erittäin fiksu veto on et työnnetään sormi kurkkuun ja katotaan et kuin nopsaa tulee oksu->RAIVOSTUTTAVAA!!!!!
Heräs viime yönnä kahelta ja päätti sit pyörii sängys 3h ja koetella äidin pinnan pituutta. Valot kun pisti pois niin rupes sit hakee huomiota sillä et sormet kurkkuun ja hirvee kakominen. Sit ku pistin valot ja rupesin kattoo et tuliko takasin sapuskat niin toinen vaan nauraa... Grrrrr! Kaks kertaa vaihdoin yökkärin ja lakanat ku sai niihin sit oksennusta. Lopputulos oli et pesuun meni jopa peitto ja patjan pääl.kangaskin. Vissiin hampaita tekemässä ja ikenet kutiaa mut pitääkö sillä sormella sitä kurkkuakin ruveta rapsuttelee??? Ja tietty aamu sit alotettiin touhuumalla kaikkee kiellettyä kuten mm. tyhjentämällä vaatelaatikosta kaikki paidat lattialle. Kuinka antoisaa tää kotiäidin arki osaakaan välillä olla?
Mutta mutta... pikkumies tais just herätä joten ukko sängystä pois ja välipalalle.

Huomista odotellessa... kuinka ihanaa päästä puhumaan sellasten kanssa jotka tajuu et ei on ei ja ennen kaikkea... syödä ruoka lämpimänä ja rauhassa! Toivottavasti saat herran koisii ees hetkeksi. :hug:
 

Yhteistyössä