Hesan parhaat lelukaupat??

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Olen menossa ensi viikolla Hesaan pojan kanssa.

Antakaahan tulla Hesan/Vantaan/Espoon parhaat lelukaupat. En etsi tusinatavaraa superhalvalla suoraan HongKongista vaan vähän erilaisempia lelukauppoja. Itse tiedän Virike-Aitan.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Eikös se Toys R Us ole juuri sellainen tusinatavaraa Hong Kongista-tyyppinen kauppa?

Voi olla, mutta sieltä olen bongannut isoimmat Lego-valikoimat (joo en ole mikään asiantuntija kun käyn kerran pari vuodessa lelukaupassa).

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Eikös se Toys R Us ole juuri sellainen tusinatavaraa Hong Kongista-tyyppinen kauppa?

Voi olla, mutta sieltä olen bongannut isoimmat Lego-valikoimat (joo en ole mikään asiantuntija kun käyn kerran pari vuodessa lelukaupassa).

Ja piru kun niillä on myös kalleimmat hinnat legoissa, hyvä valikoima kylläkin... Mutta nyt haen sellaista "erilaisempaa" lelukauppaa, jossa ei olisi hyllyt täynnä muovihärpäkkeitä vaan jotain harvinaisempaa. Esim puisia ruokia, ns kehittäviä leluja, yms.

Kuolattiin just Legoja ukon kanssa Ideaparkin Toys R Us:ssa. Mutta muuten kertakäyttökama tunkee siinä paikassa korvista ulos. (Brion junaratavalikoimakin oli kyllä hyvä...)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ja piru kun niillä on myös kalleimmat hinnat legoissa, hyvä valikoima kylläkin... Mutta nyt haen sellaista "erilaisempaa" lelukauppaa, jossa ei olisi hyllyt täynnä muovihärpäkkeitä vaan jotain harvinaisempaa. Esim puisia ruokia, ns kehittäviä leluja, yms.

ok, nyt ymmärsin mitä haet... No ainakin Sellossa oleva Vipanat Lifestyle on ihana, siellä on vaikka mitä kivaa ja kallista.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

ok, nyt ymmärsin mitä haet... No ainakin Sellossa oleva Vipanat Lifestyle on ihana, siellä on vaikka mitä kivaa ja kallista.

pistetty ylös. Kiitti...

Yhteistyössä