Hesan alueen ruuhkat?

Kuulin, että NKL:ltä ja Kättäriltä on viime viikkoina käännytetty pois ihan ennätysmäärä synnyttäviä ja että Jorvi on sitten ollut myös ihan tupaten täynnä. Onko kellään itsellä tai tutulla kokemusta?

Lapsia syntyy pk-seudulla koko ajan enemmän kun väkeä muuttaa tänne jne. mutta synnytyssairaaloissa säilyy samat resurssit. En tajua miten itse pärjään syöksysynnyttäjänä, jos meinaisivat käännyttää. Varmaan aulassa synnytän sitten. :/ Ei tosin ole ajankohtaista vielä moneen kuukauteen, mutta...
 
Sillon ku mä toukokuussa olin synnyttämässä ko. sairaalassa, siellä oli todella täyttä ja kiersi huhua kyllä että Jorviin oli porukkaa käännytetty. Tiedä sitten siitä... Mutta toisaalta ehkä sekin kertoo jotain, et neljä tuntii oltiin salissa ennenkuin vuodepaikka osastolta löytyi....
 
myymä
Mä kun esikoista synnytin (kun juhannusvauva oli tulossa :D ) niin ruuuhkaista oli jorvissa. Soitin supistuksista niin sanoivat "jos vaan voit vielä olla kotona niin odottele vain, täällä on vähän ruuhkaa vielä" mutta kun illalla sitten menin kuitenkin niin hyvin olivat saaneet osastoja tyhjäksi :)
 

Yhteistyössä