Hervannan kirppis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ape
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ape

Vieras
Onko millainen, meneekö tavaraa kaupaksi? Olis kaks täyttä Ikea-kassia täynnä tyttöjen vaatetta, eikä jaksais huutikseen laittaa,olisi aikamoinen kuvaaminen... Hervannan kirppis olis lähimpänä, joten kokemuksia kehiin!

Myyjän näkökulmasta en tiedä, mutta mä tykkään Hervannan kirppiksestä siksi, että siellä on riittävän leveät käytävät, ei ole vaunujenkaan kanssa heti tiellä. Ja tietty se on lähellä, niin pystyy käymään usein.

Harmi vaan, että monet ihmiset ei taida olla löytäneet sitä vielä.

Minä taas olen löytänyt aika usein ja kirppari paranee koko ajan. Ja mikä parasta ei ole liian suuri, tulee tsekattua pöydät tarkemmin. Ehkä siinä syy, sillä isoilla k
irppareilla ei jaksa kierrellä ja monilla niistä on tukuista hankittua uutta tavaraa, mikä ei kuulu kirppareiden henkeen.

hervannan kirppis paranee parenemistaan! Ite moneen kertaan pöytien varaajana tiedän, että hyvin käy kaupaksi ja ennen kaikkea se on lähellä (ei tarvi raahata bussin tavaroita tai käyttää bensaan rahaa).

Tämä mun kokemukseni tuosta kirpparista :)

Ps. Satuin juuri tänään näkeen heidän uutta facebook sivua, kannattaa käydä tsekkaan;)

Hervannan Kirppis ylioppilaankadulla,on nyt saanut paljon lastentavaraa ja vaatteita myyntiin,myös uusia myyjiä on tullut.
kesätarjous 9 päivää 19€ ei ole todellakaan ollenkaan paha hinta pöydästä.
kirparilla saisi vaan enemmän käydä asiakkaita. Käykää katsomassa

Yhteistyössä