Herttamainen kohtu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syrän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Syrän

Jäsen
03.11.2011
159
0
16
En ole varma kuuluuko tämä aihe nyt vauvakuumeiluun, mutta postaan tämän tänne...Eli onko täällä sattumoisin ketään muuta, kenellä olis todettu herttamainen kohtu?? Itselläni siis vauvan yritys menossa (jota tosin hankaloittaa endometrioosi), ja lisäksi löytyy tuo sydämenmuotoinen kohtu. Mua on ultrattu useita kertoja ja vasta upouudella ja tarkalla ultralla näkyi tuo kohdun malli, jota ei siis aikaisemmin kukaan ollut huomannut. Menin sitten googlettamaan ja huolestuin, kun se yhdistettiin usein keskenmenoihin ja ennenaikaisuuteen, joten ajattelin kysellä täällä onko kenellä muulla vastaavaa ja mitä siihen on sanottu?
Mulle lääkäri vaan sanoi, että ei se sinänsä vaikuta mihinkään...Jaa?

Minulla on sydämen muotoinen kohtu tai ainakin se oli sellainen esikoista odottaessa. Ekasta kierrosta tärppäsi ja syntyi melkein 2 viikkoa yliaikaisena käynnistettynä. Toista lasta ei nyt sitten meinaakaan tulla, mutta kemiallisia on kyllä ollut ja pari mennyt varhaisesti kesken. Syynä ei kuitenkaan ole tuo kohdun muoto vaan pco, johon liittyviä ongelmia hoidetaan nyt lapsettomuuspolin toimesta lääkkeellisesti. Sinuna olisin ihan huoleti ainakin tässä vaiheessa. Jos raskaus antaa odottaa pitemmän aikaa tai ilmenee muita hankaloittavia asioita, niin sitten kannattaa hakeutua asiaan perehtyneen juttusille. Plussatuulta!

Yhteistyössä