mä asain haamun testistä....kuinka voi olla mahollista ...hittoku en osaa laittaa kuvaaa ...oottakaa !!!!
:hug: Onnea!!Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:en osaa laittaa kuvaa... tai siis en saa selvää kuvaa...voiko hemmetti soikoon täää olla mahdollista ..onko todellaki 5vuoden piina loppunu??!!! oon nii sekasin ja kellekkää en halua viälä sanoo ennenkö tiädän sarta varmasti
Oi ihanaa :flower: Arvaas meidän fiilikset reilun 5v jälkeen kun ylläri + tuli.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mä asain haamun testistä....kuinka voi olla mahollista ...hittoku en osaa laittaa kuvaaa ...oottakaa !!!!
Ihana juttu! Ihan kylmät väreet tuli !! Minä haluan kyllä ehdottomasti tietää ja nähdä sen tikun ...Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:en osaa laittaa kuvaa... tai siis en saa selvää kuvaa...voiko hemmetti soikoon täää olla mahdollista ..onko todellaki 5vuoden piina loppunu??!!! oon nii sekasin ja kellekkää en halua viälä sanoo ennenkö tiädän sarta varmasti
mä en oo muuta tehny ku itkeny... voiko tää olla todellista... mä en todellakaa viälä usko ja mua pelottaa et tää ei ookkaa totta.. :/Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Oi ihanaa :flower: Arvaas meidän fiilikset reilun 5v jälkeen kun ylläri + tuli.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mä asain haamun testistä....kuinka voi olla mahollista ...hittoku en osaa laittaa kuvaaa ...oottakaa !!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Ihana juttu! Ihan kylmät väreet tuli !! Minä haluan kyllä ehdottomasti tietää ja nähdä sen tikun ...Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:en osaa laittaa kuvaa... tai siis en saa selvää kuvaa...voiko hemmetti soikoon täää olla mahdollista ..onko todellaki 5vuoden piina loppunu??!!! oon nii sekasin ja kellekkää en halua viälä sanoo ennenkö tiädän sarta varmasti
Onko oireita?
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Ihana juttu! Ihan kylmät väreet tuli !! Minä haluan kyllä ehdottomasti tietää ja nähdä sen tikun ...Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:en osaa laittaa kuvaa... tai siis en saa selvää kuvaa...voiko hemmetti soikoon täää olla mahdollista ..onko todellaki 5vuoden piina loppunu??!!! oon nii sekasin ja kellekkää en halua viälä sanoo ennenkö tiädän sarta varmasti
Onko oireita?
on vähä kuvottanu ja kamala väsy?! mut oon päiväkodis töis ja vattatautia liikentees nii oon ajatellu et olis sitä...
On se, vaikka tosiaan uskominen on vaikeaa. Itkuksi meni täälläkin ensialkuun ja aivan hönö olo =)Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mä en oo muuta tehny ku itkeny... voiko tää olla todellista... mä en todellakaa viälä usko ja mua pelottaa et tää ei ookkaa totta.. :/Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Oi ihanaa :flower: Arvaas meidän fiilikset reilun 5v jälkeen kun ylläri + tuli.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mä asain haamun testistä....kuinka voi olla mahollista ...hittoku en osaa laittaa kuvaaa ...oottakaa !!!!