Herranjumala, maailma kaatuu. Mies petti ja mun siskon kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shokissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";23858614]En mä voi kellekään kertoa, mä häpeän niin helvetisti.

Sisko on se kaunis ja taitava, yliopistossa opiskeleva pitkä ja hoikka. Mä oon tavallinen ja aina se "huonompi" kaikessa. Jos se nyt on vienyt mun miehenkin niin mitä mulle jää?? Varmaan lähtee lapsikin niiden mukaan. Voi jeesus, en mä kestä. En mä tiedä ees mitä tästä vois ajatella, tai onko tää totta. En oo ees yövuoron jälkeen nukkunut, tuijottanut vaan konetta. Ei mulla oo edes kuin työkaverit, eikä niille voi puhua.[/QUOTE]

samaan aikaan paikkakunnan kunnanvaltuustossa ja urheiluseuranvaltuustossa ymss....miten se keriää kun opiskelee yliopistossa ja viel toispaikkakunnalla???? hmmm? ja ne ei herännyt kun lampsit sisään vaan nukkui alasti sängyssä...? ilman peittojakin kun näit et oli alasti...

Hei spollari, ainakin täällä Joensuun yliopistossa opiskelee paljon väkeä lähikunnista, jotka on tosi pieniä.

Ehkä sun pitäis miettiä mitä kirjoittelet pikkasen kauemmin?

[QUOTE="huh";23859119]Monelta sulla yövuoro normisti päättyy?ja monelta oot sitte kotona?mietin vaa et mite ne puoli seiskan aikaan viel teidän kotona makailee alasti jos tietäävät et sä tulet kohat töistä??
Aika riskipeliä,ellei sit ollut tarkotus jäädä kiinni:O
Jos ois mulla tuo tilanne ollut oisin vesisaavillisen lemmenparin päälle kaatanut,kuten eräs ystäväni teki![/QUOTE]

Kieltämättä kuulostaa hassulta, luulis että olisivat aika lailla varuillaan eivätkä rauhallisina nukkuisi, heräämättä siihen, että joku tulee ovesta sisään ja vielä makuuhuoneeseenkin asti jne.

Ja tosiaan jos ap:n mies kasilta jo alkoi ihmetellä, missä nainen viipyy, niin kai naisen olisi sitten jo aika paljon pitänyt olla myöhässä, ettei mies arvelisi kyseessä olevan esim. kauppareissun? Ja jos ap olisi töistä normaalistikin päässyt vaikka seitsemältä, niin tuskinpa puol seitsemältä enää pettäjät nukkuis sikeästi aviovuoteessa?

Jos mies on joku työtön hulttio, niin miksi ylipäätään olis kahdeksan aikaan aamulla hereillä, eikä vaan jatkaisi uniaan rakastajattaren lähdettyä? Eikö mies ajattele, että on jopa epäilyttävää, että työtön mies soittaa aamukahdeksalta avovaimon perään, että missä tämä viipyy?

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;23859240:
:laugh: mitä ihmettä? Mä opiskelen yliopistossa, asun äidin luona 4000 ihmisen kylässä ja ajomatkaa tulee 28 minuuttia per suunta.

joo,kysyinkin että ajaisko se sisko? jos koulu aamu vielä? sit lisäksi miksi ne nukkui vielä,vaikka ties et sisko tulee kohta töistä? laittoko lemmenpari oikeen herätyskellon soimaan 5 min ennen kun sisko tulee töistä?

Mulle tuli ekaks mieleen joku Tuusulan Jokela vaikkapa. ON sielläkin rautatieasema ja on tosi pieni paikka. Kylähän se on :D Siitä aika nopeeta menee Helsinkiin junalla. Ei tämä kertomus kuulosta yhtään oudolta. Mutta TOSI ikävä ap:lle :(

[QUOTE="aloittaja";23858771]Tää on mun ainoa lapsi mikä tekee tuloaan. Asutaan aika pienellä paikkakunnalla, ihan ihanaa kun kohta kaikki tietää mitä on tapahtunut. Oon paikallisella huoltiksella töissä, varmasti päivässä parissa alkaa jengi puhumaan ja naureskeleen etten osannut edes miestä itelläni pitää.

Outoa, en mä oikeestan tunne mitään kun tarkemmin ajattelee. oon lähinnä hämmästynyt, miten tässä näin kävi? Kaikki oli 6 tuntia sitten hyvin.[/QUOTE]

Kenenkähän tarinaa tää ap oikeasti kertoo, tai yrittää vääntää jonkun elämästä itse keksimäänsä tarinaa pienin lisämaustein?

Ei voi olla totta, mulle kävi aikoinaan sama juttu. Onneksi en ollut kyl raskaana silloin.

Systerin ja exän suhde kesti tasan 2 kk, sit mies palasi mun luo ruikuttamaan. Arvatkaa otinko takaisin? :D

Mut ap:lle jaksuja, kyllä elämä siitä lutviutuu. Ai niin, mä yllätin onnellisen parin meidän mökiltä, satuin menemään päivää aikaisemmin kuin oli sovittu..

Voiko tuollainen edes olla totta....

Jos on, niin anna paskojen olla. Tuollaista ei tarvitse antaa ikinä anteeksi miehelle, eikä siskolle. Paitsi sillä tavalla, että hankit oman onnellisen elämän, johon tuollaiset ihmiset eivät kuulu ja siksi sinun ei tarvitse heidän onnestaan tai epäonnestaan koskaan enää välittää.

Siskosi ei ole enää siskosi.

Miehesi ei enää ole miehesi.

Sinun ei tarvitse päästää lapsesi isää millään tavalla osalliseksi sinun äitiyteesi, eikä sinun ole pakko tavata isää pitkään aikaan. Ei tarvitse kutsua edes ristiäisiin. Valitettavasti et voi viedä lapseltasi isää. Sinun ei kuitenkaan tarvitse olla häneen päin aktiivinen. Muutoin kuin sen verran, että hankit eron ja varmistat, että hän maksaa elatusmaksut. Jos isä haluaa tavata lastaan, suostut siihen tietenkin sitten kun vauvaikä on ohi.

Hanki oma elämä ja keskity olemaan hyvä äiti.

[QUOTE="vieras";23858802]En usko. Yövuoroja ei suositella raskauden aikana ei niitä ole pakko tehdä. Kuka idiootti tekee vapaaehtoista yövuoroa kuudennella kuulla raskaana. Tuitui.[/QUOTE]

Minä esim, vielä kahdeksannellakin kuulla...taisin tehdä pitkiä vuoroja vielä äitiysloman puolellakin...Kyllä sillä vauvalla on ihan oma unirytmi siellä vattassa, tekee se äiti sit mitä vaan...

se nyt siskosten välillä haittaa. Eikä kulli käytöstä kulu. Hyvä kun kelepaa. Pääset ite helpommalla. Suotta kilahtaa. Menentät ilimasen lapsenhoitajan jos puhut mitää. Häntä pystyyn.

Yhteistyössä