Herranjumala, maailma kaatuu. Mies petti ja mun siskon kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shokissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Shokissa

Vieras
Ei voi olla totta. Mä olen raskaana, lapsen pitäis syntyä 3 kk kuluttua. Tulin aamulla kotiin yövuorosta vähän etuajassa kun oli niin kovat selkäkivut ja katoin että siskon auto on meidän pihassa. Kello oli vasta puoli seiska, ihmettelin mitä se täällä tekee.

Siellä ne paskat makas, yhdessä meidän sängyssä ja nukkui. Alasti. Lähdin pois, tulin äidin luokse enkä ole kotiin mennyt. Enkä mene.

Mitä mä nyt teen?! Ihan kauheeta, en ole edes itkenyt, olen niin järkyttynyt. Äiti ei tiedä mitään.

Kuinka ne voi pettää mut näin pahasti?

[QUOTE="vieras";23858582]Kerro äidillesi, saisi pitää siskollesi pienen kurinpalautuksen.[/QUOTE]

En mä voi kellekään kertoa, mä häpeän niin helvetisti.

Sisko on se kaunis ja taitava, yliopistossa opiskeleva pitkä ja hoikka. Mä oon tavallinen ja aina se "huonompi" kaikessa. Jos se nyt on vienyt mun miehenkin niin mitä mulle jää?? Varmaan lähtee lapsikin niiden mukaan. Voi jeesus, en mä kestä. En mä tiedä ees mitä tästä vois ajatella, tai onko tää totta. En oo ees yövuoron jälkeen nukkunut, tuijottanut vaan konetta. Ei mulla oo edes kuin työkaverit, eikä niille voi puhua.

[QUOTE="aloittaja";23858624]Voin mä teidän iloksi reagoida teiidän kirjoituksiin: haistakaa paska.[/QUOTE]

Sun tarttis reagoida sun siskolles ja miehelles eikä valittaa täällä. Mä olisin tuossa tilanteessa hakenut pesäpallomailan ja sisko olisi lähtenyt pihalle ilman vaatteita. HETI. Mies perässä.

[QUOTE="aloittaja";23858651]Ihan sama, saavat pitää toisensa.

MIten mä saan mun työvaatteet sieltä? Pitäis mennä taas yöksi töihin, ei helvetti tästä tuu mitään. Saikkua?[/QUOTE]

Menet ne illalla hakemaan. Kylmän rauhallisesti mittään puhumatta. Ennemmin kyllä sinuna hakisin sitä saikkua. Tarpeeseen tulis, pittää ajatella sitä masussa kasvavaa vauvaaki. Tavarat kasaan ja menoksi, siskos ja miehes ansaittevat toisensa kerta ovat kusipäitä, sie pärjäät vauvan kans yksinki erittäin hyvin.
Ja äitilles kerrot ehottomasti, siinä sulla on tukija.

[QUOTE="aloittaja";23858651]Ihan sama, saavat pitää toisensa.

MIten mä saan mun työvaatteet sieltä? Pitäis mennä taas yöksi töihin, ei helvetti tästä tuu mitään. Saikkua?[/QUOTE]

Laita miehelle viesti ja pyydä tuomaan vaatteet sun äidin oven taakse.
Mieluiten sillain, et äiti on kotona, ettei sun tarvitse miestä edes tavata.
Ei siinä alkuun enempää tarvitse selitellä.

Mutta jos tämä on totta, niin asiat kannattaa kyllä keskustella miehen kanssa lävitse.
Mikä on johtanut tähän tilanteeseen ja miten tästä eteenpäin.
Ne jää kalvamaan, jos annat vaan olla. Voisitko alkuun jutella vaikka äitisi kanssa, puhuminen kun yleensä vähän auttaa käsittelemään tunteita.

En tiedä, mitä itse tekisin. Pahalta tuntuu edes miettiä, lapsella kun on oikeus isäänsä. Mutta kuka haluaisi olla tekemisissä miehen kanssa, joka kohtelee noin tulevan lapsen äitiä.
Kyllä siinä varmasti menisi välit sekä mieheen että siskoon ja sitten olisi niin yksin.

Kurjaa!!

Yhteistyössä