Äsken siis oltiin metsälenkillä (minä & Eevi-setteri ja kaveri koiransa kanssa) ja koirat juoksivat irti. Tuolla metässä on aina koirat irti, se on ihan yleisesti semmonen paikka että kaikki käy siellä juoksuttamassa koiriaan. Ja se on keskellä mettää.
No, siellä sit tuli joku pariskunta vastaan, vanhempi mies ja nainen. Nainen pelkäsi koiria ihan kuollakseen ja kirkui (
) kun kaverin pentu poukkoili siinä heidän ympärillä. No se mies alkoi raivota aivan hulluna kaverille että "ota se stanan rakki kiinni, juokse sen perään, juokse sen perään, juokse sen perään!" no, pentu innostui siitä vaan lisää, kun sen perässä juostiin. Sitten tää ukko huusi että jos se tulee yhtään hänen lähelleen niin hän potkaisee, koira meni - ja ukko potkas. Ja helvetin lujaa potkaskin.
Jatkoivat vielä raivoamistaan kuten asiaan kuuluu... Kaveri raivostui siitä potkusta ja äijä karjui kaverille takaisin.
No... Mä olen vieläkin niin tyrmistynyt, niin tyrmistynyt
Ok, koirat eivät saisi olla irti edes keskellä metsää, mutta mä pidän omani jatkossakin irti, ja jos jumalauta yksikin päävikainen sitä potkii ilman syytä niin fudutan takaisin |O |O
Ja nyt varmaan joku sanoo että mitäs koirat oli irti - oma vika yms. Mutta jossain niidenkin on saatava olla, ja jos ihmiset tieten tahtoen tulevat juuri tonne mikä on tunnettu koiranulkoilutusalue, niin syyttäköön itseään sitten jos pelottaa.
Olenpa vielä sitäkin mieltä, että jos aikuinen ihminen pelkää noin kuollakseen koiria (pentuja vielä), niin jossain päin yläkammaria on jotain himmeänä. Tervejärkinen kykenisi käsittelemään pelkonsa niin, ettei joudu paniikin valtaan kun koira on 2m säteellä. Vaikka sitten joku olisikin joskus haukannut, niin silti. Terve ihminen ymmärtää että kaikki koirat eivät suinkaan käy päälle - suurin osa koiristakin kuitenkin on selväpäisiä, pienet pennut ainakin...
Raivo |O
No, siellä sit tuli joku pariskunta vastaan, vanhempi mies ja nainen. Nainen pelkäsi koiria ihan kuollakseen ja kirkui (
Jatkoivat vielä raivoamistaan kuten asiaan kuuluu... Kaveri raivostui siitä potkusta ja äijä karjui kaverille takaisin.
No... Mä olen vieläkin niin tyrmistynyt, niin tyrmistynyt
Ja nyt varmaan joku sanoo että mitäs koirat oli irti - oma vika yms. Mutta jossain niidenkin on saatava olla, ja jos ihmiset tieten tahtoen tulevat juuri tonne mikä on tunnettu koiranulkoilutusalue, niin syyttäköön itseään sitten jos pelottaa.
Olenpa vielä sitäkin mieltä, että jos aikuinen ihminen pelkää noin kuollakseen koiria (pentuja vielä), niin jossain päin yläkammaria on jotain himmeänä. Tervejärkinen kykenisi käsittelemään pelkonsa niin, ettei joudu paniikin valtaan kun koira on 2m säteellä. Vaikka sitten joku olisikin joskus haukannut, niin silti. Terve ihminen ymmärtää että kaikki koirat eivät suinkaan käy päälle - suurin osa koiristakin kuitenkin on selväpäisiä, pienet pennut ainakin...
Raivo |O