Herran tähen noitten talojen hintoja... :o

• Viestiketjun aloittaja kuplako?
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja kuplako?:
Uskomattomia hintapyyntöjä. Joku vajaa 100neliöinen, 70-luvulla rakennettu talo, johon on vähän pintoja uusittu. Niin hintaa lähemmäs 200 000 euroa.
Meneekö nuo oikeesti kaupaksi? Sillä ainakin etuoven sivuilla olla jötköttää ne samat iänikuiset talot!!!
Eihän tuo ole kallista sellaiselle joka on tottunut rahaa käyttämään :)
Ehkä ei oo joo, mut minulle 200 000 e on PALJON!!!
Järkeä voi käyttää!!!!!!!!!!

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja Meikku:
Täs ois meilläpäin tilaa ja kokoo, ja EDULLISTA asua (maalämpö, esim) Mietitään tämän ostamista...

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12694255344490&itemcmd=move0&listSize=25&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1336356
aika hauska,mutta mä tulisin vainoharhaiseksi tollasessa talossa yksin kun olisin :snotty: .
Sama. Tuli joku kummitustalo mieleen..

näinkin voi käydä
Ostettiin 2000-luvun alussa kolmen huoneen ja keittiön asunto vanhasta, 1920-luvun kerrostalosta. Neliöitä oli vähän päälle sata ja hinta oli siihen aikaan tosi huima: 203 000. Meni pari vuotta ja lisäännyttiin. Rupes tekeen mieli omakotitaloa. Pistettiin asunto myyntiin ja myytiin se 260 000:lla! Vajaassa kolmessa vuodessa oli arvo noussu tuon verran, joten asunnon osto oli kannattava, vaikka silloin hinta tuntui ihan järjettömältä.

V-ivian
Voi hitto, me just ostettiin talo; rakennettu 1950-luvulla, rempattu mutta rempataan itse täysin uusiksi ja hintaa tulee kokonaisuudessaan remontteineen kaikkineen 210 000.

Ei vaan haluta rakentaa itse, kun ei osata, eikä täältä halvemmalla saa mitään. Ja tuo 210 000 ei ole täällä hinta eikä mikään =)

V-ivian
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
Voi hitto, me just ostettiin talo; rakennettu 1950-luvulla, rempattu mutta rempataan itse täysin uusiksi ja hintaa tulee kokonaisuudessaan remontteineen kaikkineen 210 000.

Ei vaan haluta rakentaa itse, kun ei osata, eikä täältä halvemmalla saa mitään. Ja tuo 210 000 ei ole täällä hinta eikä mikään =)
Lisään vielä, että täällä saat maksaa rivarikolmiosta 170-200 000... Että silleen. Ja yleensä siihen tosiaan tarvitsee sen remontin tehdä.

Yhteistyössä