Herramunjee, mikä päivä

Oikeen kunnon siivous ja kauppareissu ja taas siivousta. :snotty: Ruoanlaittoa ja sähellystä. Mies on leikkinyt taksikuskia koko päivän, tampannut mattoja, kantanut tavaraa varastoon ja säheltänyt.

NYT mä juon kahvia ja avaan Royalin. :p

öö
Ei ku sama mies ;) Palstan naiset ei osaa erota kunnolla. Yksi jos toinenkin palaa exän luo ja vielä useampi tekee eroa vuosi tolkulla kuten eräskin hyvinkin paljon huomiota palstalta haluava naisihminen ;)

Minä olen pessyt neljä koneellista pyykkiä siivouksen lomassa (mies hoitaa tänään kaupparumban), suihkinut pikkupojat siinä ohessa (pumppasivat pullollisen käsisaippuaa käsiinsä ja kehoihinsa ja tulivat sitten esittelemään vaahtoisia vartaloitaan... :whistle: ) ja vastaillut isompien puheluihin "saako mennä sille ja sille..." :| . Ja kun vaatteet saatiin vaihdettua, löysivät kaapista pääsiäistipuja, jotka piti nekin suihkuttaa... Tiput eivät olleet sen jälkeen enää kovin kuosissaan... :snotty:

Kahvia ja suklaatia mullekin :kieh: !

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Ei ku sama mies ;) Palstan naiset ei osaa erota kunnolla. Yksi jos toinenkin palaa exän luo ja vielä useampi tekee eroa vuosi tolkulla kuten eräskin hyvinkin paljon huomiota palstalta haluava naisihminen ;)
Asumusero/erillään asuminen on minusta hiukan eri asia, kuin esim avioero. =) Minä en tuosta meidän asiasta kirjoita täällä yhtään mitään, mutta eri spekulaatioita on aina hauska lukea. =)

Yhteistyössä