Herrajee

  • Viestiketjun aloittaja Minni2
  • Ensimmäinen viesti
Minni2
Me asutaan hyvällä alueella, täällä asuu hyvin toimeentulevia perheitä. Ovikello soi, siellä on naapurin muija lapsensakaa, että päästäänkö sisälle kun mies rupes riehuu, ukkas tappaa :/ Mies sitten meni soittaa ovikello sinne, kun naapuri ja poikansa oli täällä. Mies oli saanut rauhottuun sen, siellä se edelleen on, mies lähti just viemään naapuria ja sen poikaa sen naisen vanhemmilleen. En ois ikinä uskonu siitä perheestä tällästä :( Mut hyvä että ne pääsi turvaan.
 
:( tuollaista se joskus on. yleensä sitä ei juuri uskoisikaan ennenkuin sen näkee/kokee. vuosia jouduin sivusta katsomaan tuollaista ja apua en saanut perille enkä järkeä naisen päähän taottua. se oli rankkaa aikaa ystävälle että minulle.
 
Minni2
Sain kuulla et sillä miehllä oli yt-neuvottelut, monoo sai..ehkä siinä syy..mutta onneksi nainen ja lapsi turvassa... Sen naisen vanhemmat oli kauheesti halaillu miestä, että kiitos kun toit nämä turvaan sieltä :/
 
"vieras"
Me asutaan hyvällä alueella, täällä asuu hyvin toimeentulevia perheitä. Ovikello soi, siellä on naapurin muija lapsensakaa, että päästäänkö sisälle kun mies rupes riehuu, ukkas tappaa :/ Mies sitten meni soittaa ovikello sinne, kun naapuri ja poikansa oli täällä. Mies oli saanut rauhottuun sen, siellä se edelleen on, mies lähti just viemään naapuria ja sen poikaa sen naisen vanhemmilleen. En ois ikinä uskonu siitä perheestä tällästä :( Mut hyvä että ne pääsi turvaan.
pidit itseäs parempana anteeks että kuittaan! ei aina ne kaikki minä olen mahti osaa olla siististi! Liikaa valtaa!
 

Yhteistyössä