Onks täällä ketään navetallista paikalla? Onko ne oikeesti kaikki noin helvatin kalliita, yli tonnin / kappale
?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Ihan pakko kysyy ap:ltä, miksi ihmeessä sä haluat ostaa lehmän???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:No hyvään hevoseen verrattuna edullisia juu, mutta silti... Kyl mä kannan maitoni kaupasta sit jatkossakinKun ottaa huomioon lähtöhinnan + ylläpitokulut, ni se lehmähän on hemmetin kallis elukka.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:No hyvään hevoseen verrattuna edullisia juu, mutta silti... Kyl mä kannan maitoni kaupasta sit jatkossakinKun ottaa huomioon lähtöhinnan + ylläpitokulut, ni se lehmähän on hemmetin kallis elukka.
Ja lissäntymiskulut kans... ei sitä maitoa muuten tule![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:No hyvään hevoseen verrattuna edullisia juu, mutta silti... Kyl mä kannan maitoni kaupasta sit jatkossakinKun ottaa huomioon lähtöhinnan + ylläpitokulut, ni se lehmähän on hemmetin kallis elukka.
Ja lissäntymiskulut kans... ei sitä maitoa muuten tule![]()
No semmosta lisääntynyttä lehmää mä katoinkin, et onpahan kallis. Ne ei-lisääntyneet oli vähän huokeempia. Mut tuleeks sitä maitoa jos se on lisääntyny kerran, vai pitääks sen lisääntyä aina vähän väliä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:No semmosta lisääntynyttä lehmää mä katoinkin, et onpahan kallis. Ne ei-lisääntyneet oli vähän huokeempia. Mut tuleeks sitä maitoa jos se on lisääntyny kerran, vai pitääks sen lisääntyä aina vähän väliä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Ap:lle vinkki... Jos maitoa kaipaat, niin osta se maito jostain tilalta suoraan. Pääset helpommalla. Ja halvemmallakin.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:No semmosta lisääntynyttä lehmää mä katoinkin, et onpahan kallis. Ne ei-lisääntyneet oli vähän huokeempia. Mut tuleeks sitä maitoa jos se on lisääntyny kerran, vai pitääks sen lisääntyä aina vähän väliä?![]()
Mulle ainakin sanottiin, että sen pitää kyllä aina vähän väliä lisääntyä, jossain vaiheessa se maidontulo ehtyy jollei sitä laiteta poikimaan taas.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Katos klooni paikalla![]()
Mä olen OIKEASTI töissä(niin siis tää oli Tirskulle tarkotettu tää älyvapaa kommentti tähän väliin)