Herra Hakkaraisen talo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HopeaToffee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytiin siellä keväällä, lähdettiin varta vasten ajamaan sinne, ei ollut muuta asiaa sielläpäin. Ajattelin, että olisi kokopäivän retki sitten.

No talo itsessään oli sievä ja kodikas ja lapset saavat siellä koskea kaikkea ja leikkiä.
Mutta se on pieni paikka, ei siellä mene montaa tuntia kun sen kiertää läpi.

Joten sen tähden harmitti ajaa sinne asti, ensi kesänä lapsi haluaa uudestaan. Sovittii, että käydään kesällä särkäniemessä ja ajellaan sen kautta.

Suosittelen, jos olet matkalla tampereelle päin piipahtamaan, mutta itse en varta vasten enää lähtisi sinne.

Mukava paikka oli, varsinkin kun lapsi tykkää kunnaksen hahmoista ja lapsi viihtyi, mutta nopeasti se on käyty läpi ja on pikkuinen paikka.

Pari tuntia kuulostaa ihan mukavalta ettei tarvia koko päivää lorvia siellä. Lähistöllä näyttäisi olevan myös kotieläinpuisto. Tästä saisi mukavan päiväreissun aikaiseksi. Parin tunnin ajomatka, käynti talossa, lounas jossain, kotieläinpuisto ja takaisin kotiin. Kiva kuulla, että siellä saa lapset leikkiä.

Siellä on alakerrassa kauppa, jossa on kaikenlaisia vanhoja kyläpuoti esineitä ja ruokia.
Lapset saavat leikkiä siellä kauppiasta ja asiakasta.
Pyöreän pöydän ritarihuone oli pikkukaveristani hiukan pelottava, kun siellä oli lohikäärme, joka piti ääntä, mutta sitten uskallettiin yhdessä huoneeseen ja kivaa oli.

Sekä on pieni yläkerta jossa kiipeillä.

Lapsi varmasti pitää siitä. Itsekin kun koiramäki fani olen tykkäsin.

Itselläni ainut miinuspuoli oli se, että parissa tunnissa oli kaikki kierretty ja olin varautunut pitempään aikaan, kun sinne asti mentiin.

Muuten tosi mukava paikka

Me käytiin tällä viikolla siellä, ja oli huippu paikka lapsille. Kaikki kolme lasta viihtyi ja keksi tekemistä, 7v, 5v ja 1v. Aika pieni paikka mut minä pidin koska se pari tuntia riitti hyvin, eikä pienin ehtinyt väsyä liikaa.

Yhteistyössä