Herra Hakkarainen-kumisaappaat: kenellä on/mistä saa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Alkuperäinen kirjoittaja VAIMO2004:
Voihan kokkelis... Me asutaan Pk-seudulla ja Ouluun on vähän liikaa matkaa. |O
Oletkos muita marketteja käynyt katselemassa? tai jotain paikallista halpakauppaa, monesti niistä just tekee löytöjä.

Huomenna ajattelin tsekata Tarjoustalon, mutta muita halpismarketteja ei täällä taida olla josta ko. "tossut" löytyisi.
 

Huomenna ajattelin tsekata Tarjoustalon, mutta muita halpismarketteja ei täällä taida olla josta ko. "tossut" löytyisi.
[/quote]

Jos ei sieltä löydy, niin mene sinne Prismaan ja kysy myyjältä voisko se tarkistaa, et onko jossain muualla päin maata kyseisiä saappaita kokoa 25, voisivat sitten toimitta ne sinne kauppaan. Ainakin itse olen Stockmannilta saanut sillä lailla haluamani kengät että soittivat Helsingin myymälään ja sieltä toimittivat. Eikä nostanut hintaa. Tai sitten soitat Oulun Toppilan Halpahalliin ja
kysyt voiko ne toimittaa sulle suoraan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Huomenna ajattelin tsekata Tarjoustalon, mutta muita halpismarketteja ei täällä taida olla josta ko. "tossut" löytyisi.
Jos ei sieltä löydy, niin mene sinne Prismaan ja kysy myyjältä voisko se tarkistaa, et onko jossain muualla päin maata kyseisiä saappaita kokoa 25, voisivat sitten toimitta ne sinne kauppaan. Ainakin itse olen Stockmannilta saanut sillä lailla haluamani kengät että soittivat Helsingin myymälään ja sieltä toimittivat. Eikä nostanut hintaa. Tai sitten soitat Oulun Toppilan Halpahalliin ja
kysyt voiko ne toimittaa sulle suoraan. [/quote]


Tänään soitin Prismat läpi ja missään ei ole tota kokoa! :(
Toimittaiskohan ne tuolta halpahallista? Onko kuinka tyyristä? :whistle:
 

Yhteistyössä