Herpolips-yskänrokko voide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut!!!

Vieras
Eilen iski flunssan seurauksena yskänrokko ja muistan aiemmin lukeneeni että yskänrokkoon voi käyttää herpesvoitetita vaikka on raskaana. Olen siis eilisen päivän laitellut tuota voidetta useampaan kertaa.
Nyt vasta luin tuoteselostuksen netistä ja siinä sanotaan että suositellaan vain lääkärin määräyksestä ja on ollut jotain haittavaikutuksia eläinkokeissa.

???????????

Onko kukaan muu käyttänyt kyseistä lääkettä tai keskustellut siitä lääkärin kanssa?

Hei

Itselläni on ollut huuliherpes lapsuudesta asti.
En ole itse koskaan käyttänyt herpolipsiä, muita tuotteita kylläkin.

Itselläni on yksi lapsi ja raskauden aikana herpes tuli huuleen pari kertaa. En laittanut siihen mitään vaikka zovirax lääkettä voikin käyttää raskaana ollessa. En uskaltanut riskeerata vauvaa. Lääkkeitä ei kannata turhanpäiten syödä.
Huuliherpes menee ilman lääkkeitäkin ohi, kestää vaan kauemmin ja tulee rakkulan pahan näköiseksi, mutta ei sitä onneksi itse näe ja se on sen verran yleinen tauti ettei siitä kukaan järkevä aikuinen mitään mainitse toiselle jos jollakulla se on.

En usko että siitä mitään vahinkoa on tullut jos olet yhden päivän lääkettä käyttänyt, mutta voithan soittaa neuvolan lääkärille ja varmistaa ettet stressaa turhaan.
Kyllä se siitä menee ohi ilman lääkkeitä. Jaksamisia.