Herpes

• Viestiketjun aloittaja Uusiutuva
  • Ensimmäinen viesti
Uusiutuva
Voisiko joku kertoa millätavalla herpes alapäähän uusiutuu? Siis millä oireilla? Tuleeko yleensä yksi vai paljon rakkuloita? Mitä tuntuu tai mitä tulee ennen rakkuloita? Kauanko rakkulat sitten kestää? Onko ne yhtä kipeitä kuin ensimmäisellä kerraalla? Tässä paljon kysymyksiä, jos joku herpestä kantava voisi kertoa, kiitos jo etukäteen.

Katti
Ystäväni ollut asian tiimoilta todella kipeä ja tuskissaan puoli vuotta, ilmeisesti samaa tulehdusta. Nykyään kuulemma uusiessa vain yksi rakkula, ei sivuoireita kuten hermosärkyä yms., häviää lääkkeillä jopa neljässä päivässä eikä nykyisin siis enää pahemmin hankaloita hänen elämäänsä. Tsemppiä!

Namina
Mulla tuli herpes alapäähän kun olin isokokoisen miehen kanssa sängyssä ja ilmeisesti repi paikat rikki pahasti ym..Mies itse oli jonkin sortin kantaja koska hänellä ei ikinä mitään ollut. Olin TOSI kipeä alussa..Itkin kun kävin vessassa..Se oli kauheaa. Sen jälkeen herpes ilmestyi n.kerran kuukaudessa muutama päivä ennen menkkoja. Eikä todellakaan tuntunut missään.Muutama pieni näppy vain.. Ja pienen pientä arkuutta oli jos pyyhin vessassa paperilla. Ei muuta. Nyt ei tule enää kuukaudenkaan välein vaan en edes muista koska olisi tullut viimmeksi.. Se on varmaan niin eri juttu eri ihmisillä..Onnea sinulle!

Yhteistyössä