herpes silmässä?? voi apua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meidän vajaa 2v pojalla on toinen silmä ihan kummallinen. Luomet on ihan punaiset ja turvoksissa, mutta itse silmä on kirkas,ei rähmi eikä punoita. Pojalla on iihottumaa muutenkin, suupielissä ja taipeissa aina välillä, olisiko atooppista? Mutta tuo silmä huolestuttaa, se on ollut aiemminkin tuollainen,mutta ei näin paha. Kutittaa sitä ilmeisesti.
Nyt tulikin kauhuajatus, itselläni on huuliherpes, ettei se vaan ole mennyt tuon pojan silmään vaikka olen koittanut niin varoa aina?!?! Lääkäriin ajattelin maanantaina viedä hänet, mutta ettei nyt tarvisi päivystykseen lähteä? Luomet on semmoine röpyliäät, aika kuivan oloiset mutta sitten aukeaa ihan haavoille nuo :/ on niin hätä ja huoli pikkumiehestä.

Voi kuulostaa hurjalta, mutta en usko että on herpes. Voisko johtua siitä atooppisesta ihottumasta? Mut ei kai sekään turvotusta aiheuta? Jos pahenee ni käytä viikonlopun aikana päivystyksessä. Muutoin sit maanantaina jos ei yhtään oo helpottanut.

Ja kun en keksi mitä tuohon voisi laittaa. Keitetyllä vedellä olen sitä koittanut puhdistella ja sitten laittanut Bepanthenia, mutta eihän se siihen kutinaan auta ja poika inhoaa tuota rasvan laittoa ihan hirveästi ja pyyhkii sen heti pois. Muutenkin kun koko ajan hinkkaa tuota silmää niin ei se ihme ole että rikkikin menee :(

[QUOTE="Ken guru";24867444]Voihan olla vaikka värikalvon tulehdus. Menkää vaan heti sinne lääkäriin! Silmäjuttujen kanssa ei kannata odottaa.[/QUOTE]

mutta kun se ei ole siellä silmän sisällä, vaan pelkästään luomissa?

ja tuo allergia juttu, hmm, meillä on kyllä koira. Mutta mitään muita oireita ei kyllä ole kun tuo toinen silmä.

Hei ap!!!! Onko teillä muuten kissoja tai koiria yms....???? meillä on omakohtainen kokemus juuri noin puhjenneesta allergiasta, tyttö nyt neljä ja viimekesänä tutkittu juttu ja nyt alkaa helpottamaan....:)

[QUOTE="a p";24867455]mutta kun se ei ole siellä silmän sisällä, vaan pelkästään luomissa?

ja tuo allergia juttu, hmm, meillä on kyllä koira. Mutta mitään muita oireita ei kyllä ole kun tuo toinen silmä.[/QUOTE]

O.K. Mutta on varmasti aika epämiellyttävää lapsellekin, ja voisi saada helpotusta. Ja kuten tuossa laitoinkin, niin ihan tosi, silmäjuttujen ollessa kyseessä ei hoitoon menoa kannata pitkittää.

ne ei varsinaisesti mun mielestä vesikelloja ole, mutta semmosta röpyliäistä on tuo pinta mielestäni. voi ette usko miten hirvee olo mulla on, jos se onkin herpes ja mun huulestani joutunut tuon pienen raasun silmään! ihan kamala ajatus. osaiskohan ne sanoa päivystyksessä jos sinne soittais vai pitäsköhän vaan lähteä.