Hermot riekaleina

:hug:En osaa sanoa mitään. Mutta voimia toivon sinulle, niin valtavasti voimia.
:hug::hug:
Tähän ketjuun on kirjoitettu paljon hyviä asioita ja viisaita sanoja.
Minä en osaa mitään niihin lisätä, en mitään mikä ei kuulostaisi klisheeltä tai ympäripyöreiltä.
Voimia ja kaiken pelon, kivun, huolen ja tuskan keskelle toivon silti valon ja toivonpilkahduksia. Hyviä pieniä hetkiä arkeen ja rakkaita ihmisiä lähellesi. Ja sellaisia ihmisiä, jotka voisivat olla tukenasi. Läheiset varmasti ovatkin, mutta heistä varmaan peilaa myös heidän kipuaan tämän asian suhteen. Toivon, että jos saat ammattiapua, että siitä todella myös olisi apua.


Äh, ja kuitenkin aloin lässyttämään. Mutta aidosti tarkoitan mitä sanon. Voimia muru:heart:
 
"madame"
vetää sanattomaksi,jotenkin nämä omat mukamas isot murheet, tuntuvat yhtäkkiä kovin pieniltä. ihan hirveä kohtalo sinulla,teillä..

kerroit että olet yh, onko siitä ollut puhetta miten lapsesi hoito järjestyy jos olet esim.hoitojen takia liian huonossa kunnossa? pelkään vaan pahinta että vievät vielä lapsenkin lopulta, :'( todellla surullista.
 
[QUOTE="madame";24762006]vetää sanattomaksi,jotenkin nämä omat mukamas isot murheet, tuntuvat yhtäkkiä kovin pieniltä. ihan hirveä kohtalo sinulla,teillä..

kerroit että olet yh, onko siitä ollut puhetta miten lapsesi hoito järjestyy jos olet esim.hoitojen takia liian huonossa kunnossa? pelkään vaan pahinta että vievät vielä lapsenkin lopulta, :'( todellla surullista.[/QUOTE]

No ei herranjumala, älkää nyt noin kovin ahdistuko. Ei multa varmasti olla lasta viemässä. Onhan hällä isä ja kaksi mummolaa ja omakin olo varmasti tästä paranee taas, kunhan saan ajatuksia kasattua. Aina olen ylös päässyt ennenkin.
 
"Sini"
No ei herranjumala, älkää nyt noin kovin ahdistuko. Ei multa varmasti olla lasta viemässä. Onhan hällä isä ja kaksi mummolaa ja omakin olo varmasti tästä paranee taas, kunhan saan ajatuksia kasattua. Aina olen ylös päässyt ennenkin.
Kovasti voimia ja jaksamisia sinulle!!!
Positiiviset ajatukset auttaa ainakin omaan oloon ja saa itsensä yrittämään kovemmin! :)
 
tytönjapoikienmamma
Hei! Tämä viesti nyt tosiaan kosketti. Itsekin miettinyt elämän arvaamattomuutta joskin erilaisesta syystä...Tällaiseen asiaan on vaikea löytää oikeita sanoja,joten haluan vaan toivottaa sinulle kovasti voimia ja koko sydämestäni toivon sinulle kaikkea hyvää ja pitkää elämää ja onnellisia hetkiä. Haluan uskoa, että sinun on mahdollista se saavuttaa
 
Mitä enemmän saan teiltä tukea, sitä enemmän tulee sellainen olo, etten ole sitä ansainnut :ashamed: Nurinkurista. Tekee mieli hokea, että pärjään kyllä.

Mutta vilpittömästi olen todella hyvillä mielin tästä ketjusta. Teistä lähtee niin paljon positiivista energiaa :)
 
Hei Kcaco,

En ole mikään tuollainen mitä kysyit - ammattilainenkaan. ;)
Satuimmepa vain mm. kohtaamaan jo tuossa aikaisemmin eräässä ketjussa, kun pitkästä aikaa taas näitä ketjuja silmäilin. Sen jatkoksi tuntui sopivalta idealta avata myös tämä aloituksesi.

Satunnaisesti olen ennenkin tätä palstaa seuraillut, usein kirjautumatta ja joskus jotain ns. harmaana kommentoinutkin. Silläkin tavoin satunnaisesti joskus olemme törmänneet, eli nikkisi oli kyllä tuttu, tuo kuvakekin. Kerran kysyinkin silloiseen tilanteeseen mielestäni kyllä sopivastikin mahdollisesta sukulaisuudesta, kun tiettyä sukunäköä (erääseen toiseen nikkiin) oli havaittavissa. En silloinkaan juuri tuon selkeämmin itseäni ilmaissut, mutta hyväntahtoista ymmärrystä sain kyllä heti sinultakin osakseni. Siksikin olet jäänyt mieleen, vaikka emme toisiamme niin tunnekaan.


Tämä ketjusi sitten vain iski tietoisuuteen niin erilaisella todellisuudellla. Siksipä oli vain luonnollista oikein pysähtyä miettimään ja paremmin ymmärtämään mahdollista tilannettasi, mutta myös mitä oikeasti ehkä voisi, mutta myös haluasi sinulle sanoa, vaikkakin vain sen pienen tietomäärän perusteella mitä tässä käsillä oli, mutta siihenkin vain sitä suuremmalla intensiivisyydellä perehtyen.

Tämän päivän uutisten osalta ei juuri muuta voi sanoa kuin että aikamoinen kerta-annos sinulle nyt on tarjoiltu. Oli varmaan nieltävää ja riittää vielä varmaan sulateltavaakin.

Hyvin sinulla pää kyllä pystyssä näyttää olevan - siis enemmän kuin vähemmän. Ja tuota tiettyä mielentyyneyttäkin. ;) Näiden pienten tiedonrippeiden perusteella voin sanoa, että sinähän tosiaankin vaikutat harvinaisen sanasi mittaiselta ihmiseltä. :flower:

Tämän päivän iltaasi sitten vielä vain paljon toivoa, paljon rauhallista mieltä.

Öitäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Violetta harmaana
Mitä enemmän saan teiltä tukea, sitä enemmän tulee sellainen olo, etten ole sitä ansainnut :ashamed: Nurinkurista. Tekee mieli hokea, että pärjään kyllä.

Mutta vilpittömästi olen todella hyvillä mielin tästä ketjusta. Teistä lähtee niin paljon positiivista energiaa :)
:hug:
Tsemppiä haluan toivottaa minäkin omalta osaltani. Älä ajattele ettetkö olis ansainnu tukea. Palstalla oot ainakin sellanen tyyppi, jonka mielipiteitä moni arvostaa. Monikaan täällä ei varmaan tunne irl (muutama kyllä), mut ollaan silti hengessä mukana.

Mä ainakin ajattelen, et tää palsta on sellanen mihin voi vuodattaa kaiken, jos tuntuu siltä et läheiset on väsyneitä kuuntelemaan (vaikka tuskin ovat). Ne joita kiinnostaa, vastaavat kyllä. Harvemmin mäkään juttuihin kommentoin. Nyt tein niin, koska itelle ainakin on ollut lohduttavaa kun edes joku osoittaa välittämistä. :)
 

Yhteistyössä