Hermot meni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h2o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

h2o

Vieras
Olin tänään sukulaistytön synttäreillä koko päivän, ukko ei halunnut lähteä mukaan (ei ikinä lähde), joten pyysin kauniisti josko viitsisi siivota sillä välin. Pääasiassa meillä siivoon minä, ja kun ukko lähtee taas viikoks lomareissuun, ajattelin, että voisi keventää mun ens viikon urakkaa tällä tavoin. Noh, kotiin tultuani rättiväsyneenä, ei ollut mitään tehnyt! Makas sohvalla tietokoneen kanssa ja totes ettei viittiny alkaa siivoo, ku koira sotkee kuitenki ku tiistaiks on luvattu vesisadetta!! Sitten mulla kilahti.. Ei niinku ikinä voi ajatella mua! Ja aina on selityksenä, että koiras sotkee.. Koira kun nimenomaan on mun, ja sitä jaksaa aina toitottaa. Aaargh.. Miten voi olla tommonen?!

anteeksi :ashamed: miuta niin naurattamaan rupes kun toi siun koira lause oli kuin miun suusta :ashamed: mä aina manaan meidän koiraa jolle olen vaan pelkkä äitipuoli siis kun se sotkee tai on karvanlähtöaika :ashamed: tietty rakastan koirulii enkä antas poijes en mutta kun tuohdun niin se on niitä ainuita miun iloja mil saan kiukkuu purettuu ukkoon siten et se kuuntelee ... sitten :hug: olisit vaan laittanu ukon siivoomaan... elä nyt itte ainakaan ala vaan sano et sitten kun saat kaverin niin alkaa vasta tapahtumaan

Yhteistyössä