Hermot menee tähän ainaiseen sentin venytykseen.

  • Viestiketjun aloittaja Tyttösenäiti
  • Ensimmäinen viesti
Tyttösenäiti
Aargh!

Tekisi niin mieli vähän edes sisustaa täällä kotona, mutta miehen mielestä emme tarvitse mitään, olkkarin verhotkin on ihan kivat.

Anoppi on ihana ja aina keksii meille kaikkea "uutta", mutta joskus olisi niin kiva ostaa ihan uutena ja valita juuri se mieleinen ei sitä sinne päin menevää.

Mun siis tekisi mieli ajaa huomenna vaikka Ikeaan kun sunnuntaina on esikoisen rippijuhlat ja olisi kiva kun saisi vähän jotain paikkaa laitettua kivemmaksi (mun mielestä siis).

Pakko nurista teille kun miehelle en viitsi, hän kuitenkin tekee pitkää päivää ja reissutöitäkin antaakseen mulle senttejä venytettäväksi.
Meillä on niin tylsän näköistä, ja nuhjuista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja neuvoja:
--> mars töihin
Hyvä neuvo, ei vain kovin toteuttamiskelpoinen, tämä minun ihastuttava erityislapsilaumani on helpoin hoitaa niin että toinen vanhemmista on kotona, ja äitiyslomakin alkaa ensi kuussa.

Ja tosiasiassa lasten kotihoito menee kyllä sisustuksen edelle :D
 
No sitten vaan sinne Ikeaan. Kyllä sieltä aina jotain halvalla löytyy, millä voi vähän kotia piristää. JOs siis yhtään liikenee ylimäärästä rahaa.
Jos ei irtoa, niin vaihda järjestystä, verhoja tms, millä ilme vähän muuttuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nivea:
aatteleppa toisin päin kaapit yms. pullistelis tavaraa,jokapaikka desing krääsää aina pitäs olla siivoamassa että antiikki pääsis oikeuksiinsa...
Mä tahdon vain parit verhot ja matot ;)
Desing krääsää varten mulla on tutkimustyötä tekevä tyttönen (joka saa särjettyä ihan mitä tahansa :saint: )
 
No eipä mullakaan mitään kauheen nättiä ole täällä. Kirjahylly on vanhempi kuin mä eli yli 28 vuotta vanha, äitin ja isän vanha. Ihmeen hyväkuntoinen. Ainoa uutena ostamani huonekalu on vessan kaappi( pytyn yläpuolella ), telkkarin, videot ja monitoimilaitteen olen hankkinut uutena. Tietokoneen on exän kaveri koonnut osista.

Mutta halvalla saa kyllä ihan kivan näköistä, pitää vain käyttää mielikuvitusta. Verhoistakin saa erikoisemman näköiset kun ne laittaa jotenkin erikoisesti paikalleen. Mun äiti on expertti tässä hommassa, hän vain laittaa ne verhot sieltä sun täältä kiinni klipsuilla, vähän sillälailla heittämällä sinnepäin. Ja aina on tullut nätti lopputulos. :D
 
Keittiönoita
Maalia pintaan. Junnun vanhoista huonekaluista tuli ihan kuin uudet, kun maalasin ne. Yhdellä litran purkilla (alle 10 euroa) maalasin kaksi työpäytää ja lipaston.
 
tuli mieleen että ei aina kaikki tarvia olla uutta vaan jo järjestystä vaihtamalla saa uutta ilmettä huusholliin. kodin tekee tunnelma siellä ei tavarat :heart:
ja lähetyskirpparit sieltä löytää tuurilla aarteita suosittelen käymään
 
Opiskelijan tuloilla ei myöskään asuntoa sisutella ihan mielen mukaan, mutta kaikkia kivoja ja halpoja ideoita sitä keksii kun rahaa on vähän :) Rakastan vieläpä sisustamista, ja mulle on tosi tärkeää että asunnossa näyttää kivalta.
Voin kertoa sinulle yhden kivan ja halvan sisustusidean, jolla saa kertaheitolla uuden ja persoonallisen ilmeen huoneeseen:
Hanki iso styroksilevy (n. 120 cm x 120 cm). Tarvitset myös 1,5 m omaa silmääsi miellyttävää kangasta (isokuvioinen kangas näyttää tässä parhaalta. esim. Vallilalta löytyy mielestäni kauniita ja kohtuuhintaisia). Niittaa kangas levyyn kääntäen reunat levyn takapuolelle. ja näyttävä taulu on valmis! Meidän olohuoneen seinällä roikkuvaa isokukkaista "taulua" kehutaan harva se päivä. Ja nätti se onkin. Eikä maksanut paljon :whistle:
 

Yhteistyössä