Hermot menee noitten teinien kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sun tehtävähän se on kuria pitää. Uhkaa viikon arestilla. Sääli naapureita, siellä voi olla pieniä lapsia nukkumassa tai joku jonka pitää herätä pian töihin.

No kyllä tuonkin ikäiset pojat tajuavat, kun työnnät pääsi ovenrakoon ja sanot lujan päättäväisesti, että just nyt suut kiinni, tai jokainen nukkuu eri huoneessa. Hiljaisuus taloon.
Asiaa voi tehostaa nappaamalla tietsikasta tai pleikasta piuhan irti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:
Sun tehtävähän se on kuria pitää. Uhkaa viikon arestilla. Sääli naapureita, siellä voi olla pieniä lapsia nukkumassa tai joku jonka pitää herätä pian töihin.

no onneks asutaa ekassa kerroksessa.
Ja kyllä pidän kuria, mutta serkku kylässä ja sitä pitää esittää kaikki metkunsa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Toivottavasti ette asu kerrostalossa!

no kun asutaan ja sen takia tässä hermoilenkin

Minkäikäisiä sun teinit on? Ja itse oon yrittänyt tolle sanoa et naapureille kuuluu ym.

no nyt tääl on kaks 14v ja yks 12v ja kaikki poikia

Mul on yksi 16v,

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
No kyllä tuonkin ikäiset pojat tajuavat, kun työnnät pääsi ovenrakoon ja sanot lujan päättäväisesti, että just nyt suut kiinni, tai jokainen nukkuu eri huoneessa. Hiljaisuus taloon.
Asiaa voi tehostaa nappaamalla tietsikasta tai pleikasta piuhan irti. :D

No nyt ne hajaantu eri paikkoihin nukkumaan joten hiljeni

Ja kyllä pidän kuria, mutta serkku kylässä ja sitä pitää esittää kaikki metkunsa

Tuskin ne naapurit hermostuu kun ei sit ole jokapäiväistä?

Me saatiin aikanaan valituksia metelistä, pianonsoitosta ja sellasesta (ne toki saatiin sovittua naapureiden kanssa, isännöitsijä välikätenä ) ja kyse oli tosiaan normaalielämän äänistä ja mitään meteliä ei kyllä ollut koskaan klo 22 jälkeen. (heh, oikee puolustuspuheenvuoro...)

Paitsi, sit ku serkut tuli käymään ja meno oli huoneessa villiä. Annoin serkusten vähän aikaa riehua ja yheksän aikoihin kävin sanomassa, että kohta tulee naapurit seinän läpi vaatimaan hiljaisuutta...

Meno hiljeni, mutta sitten yhtäkkiä huoneesta kuului riemunkiljahdus klo n. 22.01 ja meän postiluukusta kolahti lappunen klo 22.02, ja siinä luki, että "NYT RIITTI! Tästä lähtee ilmoitus isännöitsijälle" (Ja me oltiin jo sovittu isännöitsijän kans näistä jutuista...ähäkutti, naapuri myöhästyi...)

Oli oikein kytännyt, millon lipsutaan klo 22 jälkeiseen meteliin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Tähän aikaan pitäs olla jo nukkumassa, teinienkin!

No just =D Eiköhän teinit voi lomalla valvoa yli kahteentoista. Me ainakin valvottiin aamuyöhön..

Eiköhän jokainen vanhempi päätä siitä ihan itse. Turha muita arvostella tästäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Tähän aikaan pitäs olla jo nukkumassa, teinienkin!

No just =D Eiköhän teinit voi lomalla valvoa yli kahteentoista. Me ainakin valvottiin aamuyöhön..

Eiköhän jokainen vanhempi päätä siitä ihan itse. Turha muita arvostella tästäkään.

Päättää ja sääliksi käy nipojen lapsia. Sellaisten nipojen jotka pistää teinit nukkumaan ysiltä kesäLOMALLA.
Mutta se ei nyt ollut ketjun aihe..

Mulla ei ole mun eka kolmosen kanssa mennyt teiniys hermoon vaan oon itse ollut mukana ja oon tuntenut itseni nuorekkaammaksi saadessaan neuvoa heiitä,nyt on nelonen ja viimeinen perässä

Yhteistyössä