Hermot meinas mennä ku etin tytölle kenkiä!! *turhis*

Pitää mainostaa Stadiumia! Siellä oli Timberlandin varrelliset vk-nilkkuri/lenkkarit 39,90! Käytiin kans pk-seudulla katselemassa -tuloksetta. Mies onneksi ehdotti että käydään vielä Stadiumissa. Sieltä ne sit löytyi. Muualla kans oli just lenkkaria tai kunnon talvikenkää :/ Noissa oli vielä joku tex-kalvokin ja nätit olivat.
Täytyy tosissaan laittaa toi Stadium korvan taakse..

Saman hintaiset oli kans noi Hello Kitty kengät ja niissä kans joku mikälienee kalvo eli ovat vedenpitävät. Tai ainakin lupaavat.. :D

Minä huono äiti olen antanut lapseni pitää yhden tuttava perheen tytön vanhoja vk-kenkiä, tosi tuo tuttavaperheen tyttö ei ollut niitä käyttänyt kuin pari hassua kertaa...

Tänään sitten yllättäen iski paniikki kun meillä oli tuota lunta maassa, että mitäs jalkaan??? Parit kengät eivät menneet froteesukan kanssa, no karvakumpparit sit jalkaan. Kävin sitten tuossa iltapäivällä katsastamassa meidän paikallisen kenkäkaupan tarjonnan talvikenkien suhteen, Kuomaa tietty löytyy ja sit oli jotain kalvokenkää 37€, värinä tytöille pinkki ja pojille musta.

Ostetaan todennäköisesti nuo mustat.

"vieras"
Ensin valitetaan kun niissä kengissä on kaikkea tex.iä sun muuta, sitten seuraavassa viestissä valitetaan kun ei ole valikoimaa, kun pk-seudulla tarvii just sellaisia?
maksaahan ne kengät, mutta onhan niillä paljon käyttöäkin, verrattuna aikuisten kenkiin, joita useammalla on kuitenkin useat. en nyt missää nimessä väitä etteikö saisi olla tarjolla halvempia enemmän, mutta hyvät kengät maksaa.

[QUOTE="vieras";22223700]Ensin valitetaan kun niissä kengissä on kaikkea tex.iä sun muuta, sitten seuraavassa viestissä valitetaan kun ei ole valikoimaa, kun pk-seudulla tarvii just sellaisia?
maksaahan ne kengät, mutta onhan niillä paljon käyttöäkin, verrattuna aikuisten kenkiin, joita useammalla on kuitenkin useat. en nyt missää nimessä väitä etteikö saisi olla tarjolla halvempia enemmän, mutta hyvät kengät maksaa.[/QUOTE]

Välikausikengissä sais olla enemmän valikoimaa just sillä inhimillisellä hinnalla. On se mun mielestä naurettavaa jos en 6 -vuotiaalle saa kenkiä millään suht järkevällä hinnalla. Ja kun se halvempikin voi olla ihan yhtä hyvää. Näissä kalliissa kengissä kun saa monesti jo pulittaa pelkästä merkistä sievoiset summat.

Ihan sama homma talvihaalarien kans. Me ollaan aina ostettu niitä markettien parjattuja Lassia -haalareita, maksaa vissii sen 40€. Eikä ikinä mitään valittamista! Monesti taas oon kuullu ettei nää sikakalliit Reimatecit kunnolla kestä. Et ei se kallis hintakaan välttämättä takaa sitä että saa hyvän..

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22223562:
paljastan nyt olevani huono äiti, mutta miun taaperolla ei edes ole mtn välikausi-kenkiä :ashamed:
ollut lenkkareissa tai kumppareissa , kunnes tänään pistin kuomat jalkaan..
Mie tunnustan saman, pitääkin ne tyttöjen kuomat ettiä samoin tein.

"vieras"
Välikausikengissä sais olla enemmän valikoimaa just sillä inhimillisellä hinnalla. On se mun mielestä naurettavaa jos en 6 -vuotiaalle saa kenkiä millään suht järkevällä hinnalla. Ja kun se halvempikin voi olla ihan yhtä hyvää. Näissä kalliissa kengissä kun saa monesti jo pulittaa pelkästä merkistä sievoiset summat.

Ihan sama homma talvihaalarien kans. Me ollaan aina ostettu niitä markettien parjattuja Lassia -haalareita, maksaa vissii sen 40€. Eikä ikinä mitään valittamista! Monesti taas oon kuullu ettei nää sikakalliit Reimatecit kunnolla kestä. Et ei se kallis hintakaan välttämättä takaa sitä että saa hyvän..
joo, en sitä tarkoitakaan että pitäisi maksaa ja että valikoimaa olisi tarpeeksi, mutta kengissä olen vain tarkka. halvalla voi saada "hyvät" kengät joissa jalkaa pysyy kyllä kuivana ja lämpöisenä, mutta onko ne hyvät jalalle? kasvava lapsi tarvitsee kengät, jotka on hyvät, jottei tule selkä- ym.ongelmia.kengissä en siis tingi, mutta olen samaa mieltä noista haalareista, niitä saa edullisestikin toimivia.

[QUOTE="vieras";22223782]joo, en sitä tarkoitakaan että pitäisi maksaa ja että valikoimaa olisi tarpeeksi, mutta kengissä olen vain tarkka. halvalla voi saada "hyvät" kengät joissa jalkaa pysyy kyllä kuivana ja lämpöisenä, mutta onko ne hyvät jalalle? kasvava lapsi tarvitsee kengät, jotka on hyvät, jottei tule selkä- ym.ongelmia.kengissä en siis tingi, mutta olen samaa mieltä noista haalareista, niitä saa edullisestikin toimivia.[/QUOTE]

Kyl mä ne kengät, oli sit mitä hintaluokkaa tahansa, kääntelen ja vääntelen ja kokeilen :) Kattelen kantakupit jne. Meillä on tällä hetkellä tärkeintä se että saa nilkasta tukevasti ettei tyttö astu linttaan. Viime talvena oli sellaset Canada -bootsit talvikenkinä missä on siis putkivarsi ja ne oli ihan surkeet, löysä putkivarsi ni tyttöhän astu ne ihan linttaan talven aikana :/

"Hopping"
Mä kans tuskailin saman asian kanssa, mutta sitten ostaa paukautin suoraan ne talvikengät. Jotenkin kauheet kooltaan, mutta minkäs teet kun hinnat on ihan järjettömiä! Syksyä on jäljellä korkeintaan kuukausi ja kaikki kengät maksoi järjestään 49,90-89,90e. Tai itseasiassa toin kotiin jotkun merkittömät kengät hintaan 19,95e, mutta niissä sauma painoi tytön jalkapöytää niin pahasti heti sovittaessa, että takaisin oli vietävä... Urheilupuolelta ostettiin sitten jotkut bagheeran talvikengät, ihan kivat mutta tosiaan "Jättikokoiset" talvibootsit. Grrr...

prismasta
mä ostin tytöille (kaksoset 6v) prismasta skilan vk-lenkkarit varrelliset oisko ollut 25e ja hyvän näköise mustat toisissa oranssia ja toisissa vaaleanpunaista. käytössä olleet nyt 2 viikkoa ja tyytyväinen olen ollut.

Hermojen menemistä lasten jalkineiden kanssa on ollut liikkeellä... Peräänkuulutin täälläkin kotimaisten Pionien myyjää - ei ole. Siis olin 4-v:lle etsimässä talvisia goretexeja, ja sovitettiin Jumbossa sekä Vikingejä että Eccoja, kunnes vilkaisin, missä moiset on valmistettu...

Ei auttanut. Ostettava oli. Eli suosisin kotimaista, jos vain tarjonta löytäisi minut. Mutta haluan sovittaa kenkäni (ja myös lapseni sovittaa) ja vertailla, siksi en voi ymmärtää ajatusta kenkien nettikaupasta. Me sovitamme mieluusti seitsemät kengät ihan vain varmistuaksemme, että ne jotka tulevat valituiksi, ovat sitten myös hyvät.

Yhteistyössä