Hermot kireällä... pyykkivuoreen hukkumassa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja verenpaine korkealla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

verenpaine korkealla

Vieras
Hitto, että korpee!!!
Anoin viime torstaina Nordean nettipankista lainaa, että saan ostettua uuden pesukoneen ja hellan... Pesukone on täysin rikki ja hella vetelee viimeisiään. 3 lapselta tulee pyykkiä "ihan kivasti" ja mitään en saa pestyä...

Ja rahoja ei näy vieläkään :(

Lupasivat rahat 2-3 päivän päästä ja mä kyllä laskisin tuon to siihen mukaan, koska sain myönteisen päätöksen to- aamulla... :(

Kauankohan tuota vielä "saa" odottaa?!?!?!

Toivottavasti saat nopeasti. Meillä 4 lasta ja pyykkiä ehti kasaantua reippaasti kun oli 2 muuttoa ja edellisessä asunnossa kesti ennen kuin löytyi sopiva liitin että saatiin pesukoneen letku kiinni. Vieläkin isot kasat pyykkiä, mutta alkaa hiljalleen saada tulosta aikaiseksi; 3-4 koneellista pesen päivittäin.

Etkö voisi kysyä joltain sukulaiselta tai kaverilta jos saisit "lainata" pyykkikonetta?

Argh, mä tiedän miltä tuo tuntuu kun ei saa pestyä pyykkejä!!!

Meillä oli kans muuton takia pesukone pois käytösä n. viikon ja se oli KAMALAA!!! Kavereilla kävin pesemässä kun ei tässä kuppasessa taloyhtiössä ole edes pyykkitupaa :headwall:
Kattoivat vähän pitkään, kun meitsi tarpoo pitkin toria pyykkikopan kanssa :whistle: Kaveri kun asuu tuossa torin toisella puolella :D

Mut ah mikä onni ja autuus kun tuo kone vihdoin saatiin toimimaan!!! En ole kertaakaan sen jälkeen valittanut siitä, että pitää pestä pyykkiä!! Kauankohan tätä kiitollisuutta kestää :whistle:

Kyllähän mä äitini luokse voisin mennä pyykille, mutta en siis oikeasti jaksais raahata noita pas...ia vaatteita äitini luokse... Olis edes auto päivisin käytössä niin vois mennä äiteen ollessa töissä, mutta illalla pitäis mennä ja mä en oikein tykkää...

Mä niin luotin siihen, että rahat tulis nopeasti tilille, ettei tarttis näin kauaa odottaa.

Itku!!

Tiedän tunteen.... Ja ottaisin osaa (vaikka pyykkivuoresta, tänne pestäväksi ) jos voisin:)

Meillä oli pyykkikone rikki (lapsia silloin kolme) ja vietiin se takuuhuoltoon, kolmeen viikkoon ei kuulunut minään ja lopulta, kun eka uhkailin tuovani pyykit korjaamoon pestäväksi, saatiin "lainakone". Oi sitä onnen päivää!! Koneen korjaus muuten kesti lähes 6 viikkoa!!!

Yhteistyössä