hermot ja loppuraskaus..

Ajattelin vain semmoista asiaa kysyä teiltä jotka odotatte nyt ihan viimesillänne,että onko teillä pinna kireellä?Mulla on nyt rv 38 ja risat ja musta välillä tuntuu että mä oon ihan sekoamassa.Pinna on niin kireellä ja tulee vaan huudettua ja raivottua ja itkettyä koko aika.Sit vielä kun nilkat on niin paisuksis ja kipeet ja läski olo,niin tuntuu että ei jaksais enää yhtään.Joka ilta vaan toivoo että joko tänä yönä se synnytys alkais vihdoin ja viimein!!kai tää on ohimenevää???Sit vielä sekin kauhistuttaa että jos tää raskaus meneekin yli lasketun ajan,sit mä en tosiaan enää tiedä mitä mää teen :headwall: :'(

KYLLÄ |O !! Mulla on viikkoja 35+5 ja hermot paukkuu :ashamed: . Mä en meinaa jaksaa itseäni enää, oon aivan kamala :'( . Katsoin sun profiilia ja mä myöskin odotan kolmatta. Meillä lapset -01 ja -05 syntyneet. Käy sääli noita lapsiakin kun äiti niin räyhää. Aikasemmissa raskauksissa ei ollut näin. Toivotaan, että menee ohi ku vauva syntyy. Tsemppiä sulle, sulla pian jo vauva sylissä :heart: :heart: , mä tuun peräs :D .

kyllä täällä aika malttamaton olo on kun yliajalla mennään eli rv 40+5 menossa.
mä nyt olen ollut koko raskauden välillä raivoissani ja välillä itkuinen että sikäli nää olotilan vaihtelut ei uutta ole :whistle: on tässä miehellä kestämistä.

No mulla on tänään pukannu sellasen ahdistuksen päälle, että oksat pois |O |O . Tuskanhiki ja ahdistus, kaikki vituttaa äärimmäisen paljon ja viddu tuo ahdistuksen tuskanhiki |O |O :kieh: :kieh: . Isäntä ärsyttää, kaikki ärsyttää, ei jaksa mitää, mut ku ei paikallaan voi olla :headwall: . Mä ootan kans kolmatta 36+3 viikoilla..onneks nuo mun neidit on tänää aamusta iltaan isällään käymässä, ni ei tarvii niiden mua sietää.. Toivottavasti tää on joku ohimenevä olotila, en oikeesti ole tällanen :snotty: . JA kerran vielä, onko kellään tällasta tuskanhiki ongelmaa? |O |O Ihan uutta mulle!

Tänään, 17:36
nelHM

No mulla on tänään pukannu sellasen ahdistuksen päälle, että oksat pois . Tuskanhiki ja ahdistus, kaikki vituttaa äärimmäisen paljon ja viddu tuo ahdistuksen tuskanhiki . Isäntä ärsyttää, kaikki ärsyttää, ei jaksa mitää, mut ku ei paikallaan voi olla . Mä ootan kans kolmatta 36+3 viikoilla..onneks nuo mun neidit on tänää aamusta iltaan isällään käymässä, ni ei tarvii niiden mua sietää.. Toivottavasti tää on joku ohimenevä olotila, en oikeesti ole tällanen . JA kerran vielä, onko kellään tällasta tuskanhiki ongelmaa? Ihan uutta mulle!

Siis kyllä mä oon ittekseni naureskellut kun noita kaikkia viestejä oon lukenut,että kuinka voikin olla noin samanlaisia oireita ku mullakin.Joo mulla kans ollu tuos tuskanhiki ongelma jo reilun kuukauden verran..se tulee ihan yhtä´äkkiä ja sitten kun se tulee niin alkaa samalla hermot kiristymään ja sit on pakko repii jo vaatteita pois päältä..siis ihan hullua!!Kyllä naiset joutuu kaikkee kestämään..kärsitkö sää tukkoisesta nenästä?Mulla on tuota vaivaa ja sekin ärsyttää mua ku välillä ei pysty melki hengittään..nasolinia on vaan pakko käyttää ei muu auta!

saritaregina
KUUKAUDEN |O |O |O :eek: ????? voi pyhä sylvi |O . No mulla on käynnistys rv39+0, jos ei enne sitä synny, mut sinnekin asti jos tällasta on, ni voi helvetti |O .
Ei nyt nii kauheen tukkonen nenä. Paljon oon ollu kipeenä, nyt en onneks vähään aikaa (kopkop ). Sillo käytin nasolinia, mut se alotti nenäverenvuodon :(

Alkuperäinen kirjoittaja nelHM:
saritaregina
KUUKAUDEN |O |O |O :eek: ????? voi pyhä sylvi |O . No mulla on käynnistys rv39+0, jos ei enne sitä synny, mut sinnekin asti jos tällasta on, ni voi helvetti |O .
Ei nyt nii kauheen tukkonen nenä. Paljon oon ollu kipeenä, nyt en onneks vähään aikaa (kopkop ). Sillo käytin nasolinia, mut se alotti nenäverenvuodon :(
Kuinka sulla käynnistetään jo rv39.Mä just yks päivä kysyin neuvolassa,että voitaisko mulla käynnistää se jos se menis vähä yli lasketun ajan ettei tarviis odottaa ihan sinne 42 viikolle,niin sanovat että ei.Et se pitää olla just toi 2 viikkoo yli lasketun ajan.Oon kyllä hiukka kateellinen sulle jos pääset silloin jo synnyttään.. :'(

pysykää vaan mammat vielä housuissanne.. Mulla viikkoja 42+2.. |O Perjantaina yrittivät pillereillä käynnistää mutta ei lähtenyt, laittoivat kotiin vielä vkonlopuks, huomenna taas klo 8 synnärille, josko nyt tekisivät oikeasti asialle jotain.. |O

joo täällä kans hermot paukkuu jo nyt ihan kiitettävästi,viikkoja 33+3 eli vielä olis kuitenki hyvän aikaa kestettävänä ja tämä näyttää siltä että tämä vit*tus käyrä vaan kohoaa mitä enemmän viikkoja tulee, esikoiselle jää varmaan traumat tästä meikäläisen raskausajasta.. :ashamed:

mafiamamma ompa kyllä outoa että ovat sinut vielä kotiin laittaneet. no jospa saisit sieltä vähän vauhtia, onnea synnytykseen!

saritaregina miten ne ei muka suostu käynnistämään? minulla käynnistettiin esikoista sillon ku viikot tasan 40+0 ja se suostu syntymään 40+3 ja veljen vaimolla käynnistettiin eka lapsi sen takia viikoin 40+5 ku se ei ollu saanu 2 yöhön nukuttua ja alko olla niin väsyny niin eivät odotelleet sitte sen kauemmin.

Kuinka sulla käynnistetään jo rv39.Mä just yks päivä kysyin neuvolassa,että voitaisko mulla käynnistää se jos se menis vähä yli lasketun ajan ettei tarviis odottaa ihan sinne 42 viikolle,niin sanovat että ei.Et se pitää olla just toi 2 viikkoo yli lasketun ajan.Oon kyllä hiukka kateellinen sulle jos pääset silloin jo synnyttään..
Mulla on käynnistetty toka raskauskin rv38+0 ihan näiden mun olojen takia. Vaikeet synfyysi kivut yms. Tää raskaus iha yliveto, ni rv39+0 meen äitipolille lekuriin ja sieltä osastolle käynnistelyyn, jos ei nyt tuu pihalle enne sitä, hope so. Toi rv38 oli TAYSissa rajana, nyt meen KYSiin, siellä rv39 rajana.

Mua vituttaa lähinnä tää yökyöpelöinti... *silmäpussihymiö* Yks tai kaks yötä viikossa menee niin, että saa nukuttua useamman tunnin vaikkakin pätkissä ja sit on näitä, että valvoskelen puol yötä ja nukun yhteensä muutaman tunnin. Ja nekin tunnin pätkissä! |O |O |O Että näin öisin ainakin on käyrät korkeella, jos päivisin ei niinkään... |O |O Nyt rv 36+5.

40 + 4 menossa ja kyllä meinaa hermot mennä. Ei sinäänsä mitään fyysisiä ongelmia ole, mutta kun laskettuaika meni ohi ja lääkäri tuumi että vielä viikko menee niin kyllä paloi hermot. Yövalvomisia täälläkin on harrastettu jo muutamaviikko, mutta niistä ei kannata hermostua, ne kun tuskin loppuu vauvan syntymisenkään jälkeen. :D

Mä olin töissä rv 38+2 asti.. ehkä se helpotti kun oli työasiat mielessä niin ei ehtiny hermoilla, projekti saatiin loppuun just ajallaan ja sit vauva syntyi rv 39 tasan! Hehe, loistava ajoitus :D

Tsemppiä vaan kaikille hermojen kiristelystä kärsiville, nyt odotan toista (tosin vasta rv 12) mutta hermot napsuu tosi herkästi..

Mafiamamma voimia etenkin sulle, en ymmärrä miten ne antaa mennä noin paljon yli, ei se oo terveellistä enää äidille eikä vauvalle! *pitää peukuja että syntyy nyt heti* ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Viia82:
40 + 4 menossa ja kyllä meinaa hermot mennä. Ei sinäänsä mitään fyysisiä ongelmia ole, mutta kun laskettuaika meni ohi ja lääkäri tuumi että vielä viikko menee niin kyllä paloi hermot. Yövalvomisia täälläkin on harrastettu jo muutamaviikko, mutta niistä ei kannata hermostua, ne kun tuskin loppuu vauvan syntymisenkään jälkeen. :D
Jeps, mutta sikspä tässä oiskin kiva nukkua nyt kun vielä vois! |O |O |O

Yhteistyössä