hermostuttaa.. =D (raskaus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskallanko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskallanko

Vieras
pakko jollekin kertoo..
hermostuttaa. olemme toivoneet raskautta jo pitkään ja hoidot alkaa syksyllä. nyt kuitenkin kp30/25-27.
oireita yrittää olla; väsyttää, kuumottaa alamahaa, ei valkovuotoa.

en vain uskalla antaa itseni toivoa, vaikka meinaa sitä silti toivoa. milloin minun kannattaisi testat?

uskallanko huomenna ostaa testin? jos se tuo menkat? jos ei, niin testaan tiistaina?

onko kellään ollu alamahan nipistelyä(joo on sitä mulla muulloinkin joskus) ja kuumotusta(tätä ei oo ollu ennen) menkkojen ollessa himpun myöhässä?
kunhan en keksisi oireita. tosin uskoin kokoajan, että perjantaina menkat alkaa. vasta nyt alkanu miettii, että miksi ne ei alkanukaan

Jos asia sua kauheesti hermostuttaa ja mietityttää niin käy ostaan vaan testi :) Mä tein sen miljoona testiä ennenku aloin tyttöä oottaa (endometrioosista johtuva lapsettomuus) ja mulla monesti oli menkat myöhässä jännityksen takia ja ne alkoi ku olin testin tehny. Viimesellä kerralla oli menkat jonku päivän myöhässä ja tein testin että menkat alkais ja tulos olikin haamuplussa.

Mä sun tilanteessa tekisin testin huomena. Jos ei oo menkat alkanu keskiviikkoon mennessä niin sitten tekisin uuden.. :) Mä itte en koskaan jaksanu päiväkaupalla jännitellä vaan juoksin aina heti apteekkiin.. ;)

en varmaan huomenna voi testiä tehdä, koska saan vasta huomenna testin ostettua! menee tiistaille, jos siihen on enää aihetta. =) toivon toki, että plussa testiin tulisi, mutta niin monen negan jälkeen en siihen jaksa kovin uskoa =(

öh menee jo tosi hermoilun puolelle, mutta voiko olla jo repäisykipuja(kohdunkasvukipu) näin ajoissa? tänään on kerran tuntunu alamahassa se repäisy. mulla oli esikoisen kohdalla paljonkin noita alkuraskaudessa? kyllä meillä on yksi lapsi, mutta hänen odotuksesta on kauan, eikä ollut näin hankalaa silloin..

Aivan hyvin voi olla raskausoireita. Osta joku herkemmän puoleinen testi, ainakin Apteekin oma on hyvä ja luotettava. Käsittääkseni esim. Predictor ei ole niin herkkä.

Alkuperäinen kirjoittaja qi:
Aivan hyvin voi olla raskausoireita. Osta joku herkemmän puoleinen testi, ainakin Apteekin oma on hyvä ja luotettava. Käsittääkseni esim. Predictor ei ole niin herkkä.

joo apteekin oman voisin ostaakin!! huomenna käyn sen ostamassa pitää sit katsoa milloin teen! =D

Alkuperäinen kirjoittaja uskallanko:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ei sitä testiä tarvi tehdä aamupissasta, eli ihan hyvin voit sen huomenna jo tehdä.

niinkö? iltapäivälläkin? =O tavallisella testilläkin.. jos antaa väärän tuloksen?

No juu, väärä nega sieltä voi pamahtaa (siis olla pamahtamatta), mut kun se pissa on rakossa jonkun aikaa (en muista montako tuntia, lukee ohjeessa), niin kun menkat kerran on myöhässä ni selvä juttu se on.
Eli ihan hyvin voit testata huomenna.
Mä taas mainostan, et sain Pregentillä haamun jo pp9.

tulinkin sillä kertomaan, jos joku haluu tietää! =D

tuli niin nopeaan ja vahvana viivana, ettei epäillyustä! huomenna voin testata vielä apteekin omalla jos haluun! ostin 2testiä. halppiksen joku early liusketesti, joka näyttää tuloksenb jopa 1-2päivää ennen menkkojen alkua ja sit apteekin oman. tolla halppiksella tein!! heti siihen tuli plussa!! en saata uskoa tätä!voiko meitä viimein onnistaa?! niin pitkään ollaan yritetty ja ollaan sekundäärisestilapsettomuutta kärsitty. syy selvillä, mutta ihmeitäö tapahtuu!

Yhteistyössä