Hermo menee!!

On nyt jo toista viikkoa tuollaista ilkeetä vihlomista nivusissa ja taas kerran ihan pikimustaa ja 'kuivaa' vuotoa :kieh: alkaa pinna palamaan, ja ei ne meinannu päivystyksessäkään mitään kun kipujani valittelin, kun 'lääkäriin menet 19pvä ja poistetaan tuo ehkäisykapseli ja samalla meet gynelle niin koita kestää'.
Muilla keillä kapseli ollut samantyylisiä ongelmia? Vihlovia nivusia ja kummallista vuotoa? Mulla on maksimissaan ollu 8pvän väli ettei oo kuukautisia, ja kapseli ollu pian vuoden, eli toisinsanoen ollu menkatkin vuodenverran mut ei ne siihenkään siellä mitenkään oo reagoinu.. :ashamed:

Implanon mullakin!! Ja ollu kyllä ihan tuskaa tää vuosi. :/ ja aina kun lääkärille soittanu niin 'juu kyllä se ohi menee'. nyt sitten kun ton ajan sain niin oli vähänvajaa vuoden ollu noit oireita ja oli kummitäti onneksi vastaamassa puhelimeen niin sai ajan että ottavat pois. :) Mut pakko myöntää et on hyvin ehkäsynä toivonu kun ei paljon seksiä tuu harrastettua kun vuotoakin kokoajan. :D

Zoe-F
No mulla oli alussa kyllä hmmm.. olisko ollu menkat pari kuukautta, ei se kyllä seksin määrää vähentäny, kun mulla oli melkeistään niin, että vain pyyhkiessä jäi paperiin.
Mut eihän se kaikille sovi, sen takiahan pitäis minipillereillä testata ensin, vaikka ne kyllä sanoo, ettei se mitään kerro.

Niin ei sovi kaikille :/ harmittaa vaan kun itelläänki kaverit juuri kehuskeli et on niin pirun hyvä systeemi :D mut aina eij voi voittaa 8) lähinnä nuo tk:n tyypit pännii kun eivät voi aikasemmin sitten ees ottaa vastaanotolle kun vielä täytyy riutua siihen 19pvään saakka. :( ja varsinkin kun nää nivuskivut on tullu tähän kaiken muun päälle vielä. :ashamed:

Yhteistyössä