HERMO MENEE!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Poika on nyt ekalla ja ollut sitten koulun alusta lähtien AIVAN KAMALA! En todellakaan tiedä mikä vaivaa, mutta joka ikinen päivä on yhtä vääntämistä ja tappelua. Jokaisesta asiasta. Alkaa todellakin olemaan hermo loppu. Kun kiellän menemästä kaverille niin vastaus on, että "sit mä karkaan". Olen vienyt pojalta kaikki pelit pois, kaikki dvd:t, pyörän pistin kaniin jne. Ja mikään ei auta. On aivan kamala :(. Olen yrittänyt keskustella, keskustella ja keskustella. Ei auta. Mitä helvettiä mun pitäisi tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nukkuuko paljon? meillä oli tollasta, kunnes tajusin laittaa ajoissa nukkumaan. nyt nukkuu 11,5 tuntia öisin ja tunnin päikkärit-> hermo lepää;)

No mä yritän parhaani mukaan, että kasilta olisi sängyssä. Herätys on 7.30... Mut ehkä tosiaan noi päiväunet tai edes hetken rauhoittuminen voisi auttaa...

Meillä eskarilaisella kans tuota kiukuttelua. Varmaan johtuu puhtaasti väsymyksestä ja se kun ei vielä ole tottunut siihen rytmiin että herätetään eikä saa omia aikoja nousta.

Meillä ei saa millään nukkumaan päikkäreitä vaikka näkee että on ihan tööt. Rauhottumishetki on sellainen että menee makkariin katsomaan yksinään jotain elokuvaa

Kun meillä menee meno kamalaksi, palataan perusasioihin, eli säännöllisemmät ruoka-ajat = pakko syödä, aiemmin sisälle pihalta ja illalla saunomista ja muuta rauhoittumista.

Yhteistyössä