Hermo menee koululaisen kenkäasian kanssa, neuvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alkup."

Vieras
Asutaan MAALLA eli poika kulkee pisin peltoja kouluun. Tuloksena JÄRJETTÖMÄT kurat kengissä... Ok, kumisaappaat olisi siis sinällään parhaat vaihtoehdot, mutta mitäs kun käveltävää on 3 kilsaa ja rapiat niin eipä ole 7 kilsan päivittäinen kävely kumppareilla mitään herkkua! Lenkkareilla se nyt sit vielä on hillunut (täällä ollut +10) ja ne on sitten kyllä sen näköisetkin :(

Vinkkejä minkälaisia kenkiä mä lähden hakemaan? :D

kunnon vaellusgoretex kengät. Niitä myydään hyvin varustetuissa kenkäkaupoissa ja esim. partioaitassa. Saa tilattua myös netistä. Itse hankkisin tuollaiset, pitkät varret ja varmasti kestää kesällä ja talvella :)

Lyhytvartisia gore-tex vaelluskenkiä suosittelen, sellaisia mitkä nousevat selkeästi nilkan yläpuolelle. Myös urheiluliikkeet kannattaa katsastaa, niissä on paremmin kuin jossain kenkäkaupoissa, erä- ja vaelluskaupoissa on parhaat valikoimat. Meillä koululaisen ensimmäiset vaelluskengät ostettiin Prismasta vuosia sitten.

[QUOTE="Viivi";22364079]Sorel Super Trooper -talvikengät, koot 28-39 / Kengät. Lämpimät ja vettä pitävät talvikengät, jotka pitävät jalat lämpiminä jopa -40°:seen asti
No, esim. tuollaiset.[/QUOTE]

Juu tuollaiset mulla on talvikenkinä molemmilla AINA :D Kaapissa on jo tuollaiset, mutta ovat varmaan vielä liian kuumat (kun tosiaan ollut sitä +10)... Meen sitten varmaan jotkut Goret ostamaan. Eiköhän sitä jotain löydy. Ja kuopuksen tän vuoden "loskarit" on vielä ostamatta, niin tulee nekin sitten samalla reissulla :)