hermo kireellä ja alkuraskaus.... ei niin toivottu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saan varmana kakkaa niskaan....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saan varmana kakkaa niskaan....

Vieras
eli, pakko purkaa johonkin kun oon ihan räjähtämässä.
oon raskaana,alussa mutta en yhtään tiiä mikä viikko.

tällä hetkellä epäily mm. tuulimunasta tai ku-raskaudesta, ei siis mitään tietoa onko elämää kohdussa vai ei.

raskaus oli yllätys. ei niin iloinen. mun elimistö ei oo oikeen koskaan toiminut oikein, esikoinen oli oikeastaan tosi ihme.

edes lääkityksellä mun elimistöä ei oo saatu toimimaan oikein,eli menkat tulee n. 4-5 krtaa vuodessa.

ja nyt sitte oon raskaana, keskeytetty yhdyntä ollut meillä kolme vuotta käytössä,koska mulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy eikä kortsuja aina jaksa ostaa.

ja mä oon niin pinna kireellä. just olin päässy taas elämään kiinni, kun esikoinen aloittaa hoidon ja mulla alkais opiskelu uuteen ammattiin..
tää tuntuu järjettömän suurelta takaiskulta.
esikoisella ollut ties mitä vaivaa aina koliikista korvakierteeseen, leukemiaepäilyyn ja ollut aina "vaativa" ja lisäksi tosi huono nukkuja.

eli helppoa ei oo ollut. ja musta tuntuu etten vaan selviä sekoamatta tästä raskaudesta.

en tiiä mitä teen etten menetä järkeäni!!! mä lisäksi inhoan raskausaikaa!!!

mä oon nyt niin syvällä etten nää tässä mitään positiivista (muutaku raskaustestin tulos on sellainen)

Mutta eikö sulla ole siellä takaraivossa kuitenkin ollut se "pelko" raskaudesta kun olette sitä keskeytettyä käyttäneet? Aattelin vaan että jos raskaus olisi Pahinta mitä nyt voi tapahtua niin sitä yrittäisi välttää kaikin mahdollisin keinoin, mutta juu jälkiviisaus on aina kivaa.. Olet kuitenkin päättänyt pitää vauvan etkä harkinnut esim. keskeytystä?

:attn: Keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino!! :attn: mikä ihme siinä on, että aikuset ihmiset ei sitä tajua :headwall: :headwall:

ite oot soppas keittäny, selviä siitä. Multa ei sympatiaa heru |O

Yhteistyössä