M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Minä nyt pohdiskelen täällä että onko kivennäisvesi limsaa?:xmas: Kun se on mulla sellanen että vie ne suklaanälät ym. tehokkaasti mennessään.... mutta jos siis limsa on kiellettyjen listalla niin lasketaanko näitä limsoihin? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Miten te tämän huhtikuun just valkkasitte, en varmana tule mukaan ja luovu mämmistä ja pashasta. Ja lisäks mulla on synttäritkin tässä kuussa. :kieh: Viimekuussa olisinkin voinut tulla mukaan tai jos otatte toukokuussa uusiksi, niin sit olen messissä. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Minä nyt pohdiskelen täällä että onko kivennäisvesi limsaa?:xmas: Kun se on mulla sellanen että vie ne suklaanälät ym. tehokkaasti mennessään.... mutta jos siis limsa on kiellettyjen listalla niin lasketaanko näitä limsoihin? :saint:
Mie en laskis..
Voi kökkö, meil on vielä herkkuja karkkipäivältä mikä pidettiin eilen.
Alkaa tuntumaan enemmän ja enemmän mahdottomalta ajatukselta koko herkkulakko :/
No,liikuntaa voisin kyllä yrittää lisätä joka tapauksessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Miten te tämän huhtikuun just valkkasitte, en varmana tule mukaan ja luovu mämmistä ja pashasta. Ja lisäks mulla on synttäritkin tässä kuussa. :kieh: Viimekuussa olisinkin voinut tulla mukaan tai jos otatte toukokuussa uusiksi, niin sit olen messissä. :wave:
Jos oikein hyvin menee niin toukokuussa sitten jatketaan.... eikö juu?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Eihän kaakaota lasketa herkuks, EIHÄN?? :saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Eihän kaakaota lasketa herkuks, EIHÄN?? :saint: :saint:
Kaakao kuuluu vähän niinku "bonuskieltoihin"....Joten se on "vapaa valinnainen".
Itselleni sen lasken herkuksi.
Muoks. Miksi tämä nyt näin tummentaa vaikken tuota tummennusta painanutkaan....![]()
Muoks vol.2. Nonnih, jo toimii....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hukkunut helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Eihän kaakaota lasketa herkuks, EIHÄN?? :saint: :saint:
Kaakao kuuluu vähän niinku "bonuskieltoihin"....Joten se on "vapaa valinnainen".
Itselleni sen lasken herkuksi.
Muoks. Miksi tämä nyt näin tummentaa vaikken tuota tummennusta painanutkaan....![]()
Muoks vol.2. Nonnih, jo toimii....![]()
entäpä vaahtokarkit??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Mitäs mä nyt teen, kun terveydenhoitaja käski mun vähän herkutella, että saatais tuota painoa nousemaanJa mä kun aloitin tänään lakon =)
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Ai että te ootte ihania.
Eihän vaahtokarkkeja lasketa, eihän haittaa vaikka vähän söin, en voinut ohittaa...
Miks alkaa johonkin lakkoon jos ei pysty? Mieluummin syö silloin tällöin vähän kohtuudella niin ei tarvitse kärvistellä.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Ai että te ootte ihania.
Eihän vaahtokarkkeja lasketa, eihän haittaa vaikka vähän söin, en voinut ohittaa...
Miks alkaa johonkin lakkoon jos ei pysty? Mieluummin syö silloin tällöin vähän kohtuudella niin ei tarvitse kärvistellä.
No mie olen mukana tälläsellä sokerin vähentämislinjalla, en siis totaali kieltäytyjä![]()