~~~~Herkuton Huhtikuu~~~~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Name-No
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Name-No

Aktiivinen jäsen
16.02.2009
1 589
2
36
Eka päivä on nyt sitten lähtenyt käyntiin. :D

Pistän nyt tähän tuon listan mikä on kiellettyä mutta toki sitä voi vielä muutella. :wave:

Karkit
Suklaa
Pullat/keksit/leivokset
Sipsit/popcornit/suolakeksit/suolapähkinät
Jäätelö
Vanukkaat

Ja jokainen voi lisätä sitten omat "bonuskielletyt" listalleen. :p

Itse kieltäydyn tässä kuussa kaikista ylläolevista herkuista; lisäksi jätän tässä kuussa väliin limsat, kaakaot sekä pitserian pitsat/kebabit. Mieli ei ole edes tehnyt tänään herkkuja mutta ihan huomaamatta olen meinannut ottaa keittiön pöydällä olevasta kupposesta suolapähkinöitä tai murentaa palasen kakusta. Vielä olen kuitenkin herkuitta ollut.... :D

Ketäs tässä nyt sitten on mukana? Miten on päivä mennyt? :wave: Minä lähden tästä kohta ystävän kanssa herkuttelemaan "salaattiravintolaan".... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:
Ihana idea! Mä olen mukana heti!

Nonnih; mukaan vaan! :wave:

Hieman sellaista mietittiin että jokaisella saa olla yksi herkkupäivä; on se sitten synttärijuhla, tmv. Itse suunnittelin herkkupäiväkseni vapunaattoa.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Pitäsköhän miunkin hypätä kelkkaan :) Tää on varmaan eka päivä pitkään aikaan etten oo mussuttanu jotain :ashamed:

Hyppääpä vaan! Mä aloitan tän NYT B)

Simaa aion vähän snapsia vapun lähestyessä, mutta se sallittakoon :)

Tänään aion käydä kaverin kanssa ulkona syömässä jotain hyvää ruokaa ja jatkossakin korvata herkkumussutukset kunnon ruoalla, hedelmillä jne.

Miten meinaatte pääsiäisen yli selvitä? Mulla tökkää siihen viimestään. Vaikka hankalaa se on muutenkin. Sais ees nuo karkit jätettyä pois (muuta syönki muutenki vähemmän).

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Pitäsköhän miunkin hypätä kelkkaan :) Tää on varmaan eka päivä pitkään aikaan etten oo mussuttanu jotain :ashamed:

Hyppääpä vaan! Mä aloitan tän NYT B)

Simaa aion vähän snapsia vapun lähestyessä, mutta se sallittakoon :)

Tänään aion käydä kaverin kanssa ulkona syömässä jotain hyvää ruokaa ja jatkossakin korvata herkkumussutukset kunnon ruoalla, hedelmillä jne.

Jooh, nykysin kun ollu kiirettä arjessa niin täytyy tunnustaa et on tullu närpittyy mitä kiinni saan kunnon ruuan tilalta ja iltaisin varsinkin tullu syötyy suklaata!

Mie alan kans syömään hedelmiä nyt iha urakalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten meinaatte pääsiäisen yli selvitä? Mulla tökkää siihen viimestään. Vaikka hankalaa se on muutenkin. Sais ees nuo karkit jätettyä pois (muuta syönki muutenki vähemmän).

Apua, pääsiäinen! Ja miekun meinasin leipoo kakun.. Noh, ehkä mie teen sit jotain rahkaa, sehän ei oo herkku, vaan välipala :saint:

tää olis mukana.
yllämainitun peruslistan lisäksi mulla kiellossa:

- limut ja mehut, kaakaot
- kuivahedelmät

ainakin..

hyvin on tänään mennyt.. sairasta,oksentavaa poikaa hoitaessa. omaakin mahaa vääntää..ja poltin jopa pastan pohjaan kun makoilin pojan kanssa katellen The Tale of Despereauxia..

MUOKS:
ai niin.join mä aamulla pojalle tehdyn "pirtelön": soijajuguu, banaania ja riisimaitoa.. ei se kovin makea ollut mutta herkuksi kyllä sen luokittelisin.. sepä jäi pikku oksentajalta sitten juomatta.. muuten meillä herkut on tuota luokkaa.. ei poikakaan ole syönyt kovin montaa keksipalaa elämänsä aikana. kuivahedelmiä ja rusinoita meillä syödään herkuiksi..siis poika syö.. ei ole tainnut yhtään karkkia vielä saanut..paitsi ne mitä päiväkodissa on saanut..

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Pitäsköhän tän pinon lisäks olla viel -Urheiluhulluus huhtikuu- :)

Mä liityn ensi viikolla viimeinkin kuntosalin jäseneksi ja aion hullutella itseni kesäkuntoon B)

:D Uuh, kade! Mie en kyl kerkee millään salille, kauheesti puuhaa, mut jumppaan ja uimaan kerran viikos nopsaan taipuu, plus lenkkeilyt ja kotijumpat joskus. :)

Lihaksia pitäs kyl saada!!! :xmas:

Mulla ei pääsiäinen tuota ongelmia kun ei meillä sitä nyt niin juhlisteta; toki muksut saa suklaamunia mutta äitee pysyy niistä visusti erossa. :p
Mukava juttu että saatiin kokoon kunnon porukka.... :wave: Pitäisi mullakin tuota liikuntaa lisätä mutta ensin herkuista vieroittaminen ja sitten lisäksi liikunta. :D Vaa'alla kävin tänä aamuna ja tarkoitus olisi että tämän kuun lopulla tuloskin on toinen.... :D

Ja nyt JOKAINEN mukaan vaikka olisi tänään tullutkin syötyä jotain herkkua.... vasta eka päivä aluillaan joten hyvin vielä ehtii mukaan. :attn: :D

Minulla on ruokailutottumukset muutoin ollut kohdallaan, mutta oikutteleva suolistosairaus on viime aikoina vaikeuttanut asiaa. Kortisonikuuri kun alkoi, ruokavalio kösähti ihan totaalisesti. Ensin oli aivan järkyttävä nälkä koko ajan, sitten tuli ihan sairaalloinen makeanhimo - etenkin jos iski kamala nälkä eikä tarpeeksi pian syönyt kunnon ruokaa.. Nyt on ruokahalu suht tasaantunut ja pitäs palata siihen entiseen, eikä turhia sokereita mun pitäisi muutoinkaan mussutella..

Joku mainitsikin jo pirtelöstä tuolla, itse olen myös tehnyt usein aamu tai välipalaksi pirtelöä kauramaitoon, banaania, marjoja ja vähän makeutusta hunajalla (sekaan sopii myös leseet ja siemenet)

Yhteistyössä