Herkut vihloo hampaita, hammaslääkäri kammottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hampaan rikkoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hampaan rikkoja

Vieras
Montaa hammasta vihloo ihan hirveästi jos syön keksiä, suklaata tai salmiakkia! Se on jotain aivan hirveää! Syön niitä kuitenkin koska nautin niistä.
En uskalla mennä hammaslääkäriin. Viime kokemus 3 vuotta sitten oli niin kamalan kipeä, etten vain pysty enää sinne menemään. Varsinkin kun tiedän tämän vihlonnan perusteella, että paljon on paikattavaa. :(
Ahdistaa koko tilanne.. Sattuu hampaisiin, mutta niiden hoito sattuu enemmän joten en voi mennä. Kunpa pääsisi nukutushoitoon. Harmi, että maksaa niin hurjasti. :(
Mulla on ollu huonot hampaat lapsesta asti. Aina on jotain paikattu koulutarkastuksissa. Huonot hampaat ja naurettavan matala kipukynnys on paha yhdistelmä. Tämä on mulle ihan oikea ongelma. :(

Menet sinne hammaslääkäriin, koska mitä nopeemmin menet sitä nopeemmin se on ohi. Ja jos vaan siirrät sitä hammaslääkäriin menoa koko ajan, niin tuo kipu kans pahenee koko ajan. Sanot vielä siellä hammaslääkärissä, että pelkäät tosi paljon, että voitko saaha nukutuksen?

[QUOTE="...";24697385]Menet sinne hammaslääkäriin, koska mitä nopeemmin menet sitä nopeemmin se on ohi. Ja jos vaan siirrät sitä hammaslääkäriin menoa koko ajan, niin tuo kipu kans pahenee koko ajan. Sanot vielä siellä hammaslääkärissä, että pelkäät tosi paljon, että voitko saaha nukutuksen?[/QUOTE]

No eihän ne nyt siellä ala nukuttaan jos vaan pyytää. :D Vaikka hyvä olis kyllä..

Ja tiedän, että pahenee. Voi mennä tilanne tosi pahaksi kun viivyttelen. Ensin vihloi yhtä hammasta, nyt joka puolella suuta vihloo. :(
Mä pelkään sitä paikkauksesta aiheutuvaa kipua kuitenkin niin kauheesti.. Miten paljon täytyy pelätä, että pääsee kunnallisen puolen nukutushoitoon?
En halua rauhoittavia, koska ei ne siihen kipuun auta!!

Yhteistyössä