No niin, nyt alkoi sitten tosi toimet täällä, mä aloitin nimittäin sen syömisen tarkkailun
Hyvin
Anzkuli sait nesteitä pois!
Mitkäs metodit teillä on tällä hetkellä käytössä tässä painonhallinnassa? Mä tarvitsen jonkun järjestelmällisyyden näin alkuunsa, että tiedän miten paljon about kuuluis syödä. Mä siis tutkailen pv.n pisteitä ja en tietenkään sillä 18 mene, koska tarkoitus ei ole laihduttaa, vaan ihan vain lasken miten paljon niitä nyt menee, ainakin tänään
Mä olen kyllä sellainenkin suklaanarkomaani, että ihme jos pysyn ruodussa. Täytyy suoda vaikka 1 herkuttelupäivä viikossa niin on sitten jotain mitä odottaakin
Mietin, että nuo raskausdiabeteksen ohjeet ois kanssa hyvät, mutta mä olen sokerihiiri, joten tämä tuntuu nyt vähän helpommalle alkuunsa... Mulla ei kyllä ole kovin suuri luotto itseeni tässä painoasiassa, joten pakko yrittää pitää motivaatiota yllä vaikka tätä kautta!!
Lueskelin tossa viime sivun viestejä ja mäkin muuten menen sinne
sokerirasitukseen sitten joskus, kun mulla oli esikosta raskausdiabetes, vaikka kakkosesta ei ollutkaan, niin menen silti. Nyt lähtö bmi oli 21-22 eli sen puolesta ei ois tarvinnut, mutta historian takia kyllä. Inhottava juttu se rasitus ja muutenkin niiden paastojen mittailu!
Helmille peukutukset, että arvot on ok!
Muffelo ja mahanen 17+0