Herkun korviketta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilojen hallintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kilojen hallintaa

Vieras
Tekis mieli kaikenmaailman herkkuja. Jep, mutta en syö. Niin arvatkaa mitä nyt sit syön kun se "himottaa"??? Ensin sanon, että en todellakaan ole raskaana. Mutta korvaan tässä herkkuja syömällä' tonnikalaa vedessä, kun tekee sitten sitä mieli... Outo olen. En yleensä niin tykkää kalasta.

Mulla ei nyt ole kauheasti tehnyt mieli herkkuja. Se himo menee hetkesä ohi, mutta esim hedelmä korvaa sen himon hyvin.
KErran viikossa pidän päivän jolloin syön kaikkeea, muuten tuliisn hulluksi. Olen jättänyt leivän melkei kokonaan pois ruokavaliosta, syön enää vain 2 palaa leipää/ ateria. Lisännyt HUOMATTAVASTI kasvisten ja hedelmien määrää ruokavaliossa ja pieinetänyt ruoka-annoksi. Eim enne söin saunapäivänä 3 makkaraa, enkä yhtään salaattia. Nyt aion pärjätä silä 1½ ja laitan reilusti salaattia kaveriksi. Saunan jälken sallin yhden paheen , lasillinen (2dl ) limsaa.
Muutenkin olen juonut jo monta vuotta rasvaonta maitoa, enkä ole rasvaa käyttänyt paistamisesa , ole vain lihonnut sillä turhalla leivän puputtamisella ja liian isoilla annoksilla vettä juon melkei koko ajan, laisllisen kerrallaan....

Mulla ei nyt ole kauheasti tehnyt mieli herkkuja. Se himo menee hetkesä ohi, mutta esim hedelmä korvaa sen himon hyvin.
KErran viikossa pidän päivän jolloin syön kaikkeea, muuten tuliisn hulluksi. Olen jättänyt leivän melkei kokonaan pois ruokavaliosta, syön enää vain 2 palaa leipää/ ateria. Lisännyt HUOMATTAVASTI kasvisten ja hedelmien määrää ruokavaliossa ja pieinetänyt ruoka-annoksi. Eim enne söin saunapäivänä 3 makkaraa, enkä yhtään salaattia. Nyt aion pärjätä silä 1½ ja laitan reilusti salaattia kaveriksi. Saunan jälken sallin yhden paheen , lasillinen (2dl ) limsaa.
Muutenkin olen juonut jo monta vuotta rasvaonta maitoa, enkä ole rasvaa käyttänyt paistamisesa , ole vain lihonnut sillä turhalla leivän puputtamisella ja liian isoilla annoksilla vettä juon melkei koko ajan, laisllisen kerrallaan....

Melkein kaiken leivän pois ja silti syöt 2 palaa/ateria? Kaksi palaa päivässä olis ehkä lähempänä sitä melkeen kaiken pois jättämistä. Lisäksi makkara on täysin turhaa, myös se 1,5 makkaraa. Makkaralla, limskalla ja 10 palalla (jos viis ateriaa päivässä) leipää saa ihan varmasti kiloja ja paljon.

Mäkin olen siivonnut ruokavaliotani oikeen kunnolla ja jättänyt kaikki herkut pois. Iltapalaleivän tilalla syön rahkaa ja marjoja ja jos ylipäätään syön leipää, syön näkkileipää. Lisäksi liikun päivittäin. Kyllä lähtee kiloja tällä tavalla.

[QUOTE="et oo tosissas";24369456]Melkein kaiken leivän pois ja silti syöt 2 palaa/ateria[/QUOTE]

Sama särähti munkin korvaan... Mä syön yhden kokonaisen ruisleivän sekä aamu-, että iltapalaksi.. Muuten en leipää pupella..

Yhteistyössä