vieras
jonkilainen ruokaisampi pasta salaatti ois hakusessa,kertokaas joku tosi herkullinen? ei oo ikinä tullu ite tehtyä
ihan vaan purkista majoneesi päälle? sit mietin tätä että voiko tehä edellisenä päivänä valmiiks joAlkuperäinen kirjoittaja ihan perus:pasta, he-ma-pa sekoitus, kinkkusuikale ja majoneesi...
oi,tää kuulostaa aikas herkultaAlkuperäinen kirjoittaja Anne:Pastaa, kinkkua sellaisesta palasta itse suikaloituna (maistuu paremmalle kuin valmiit siivut)
kiinankaalia, tuorekurkkua, tomaattia, paparikaa ja etikkakurkkua
Majoneesi viereen niin saa jokainen ottaa oman maun mukaan
Mä oon vielä laittanut tähän juustokuutioita joukkoon. Nam.Alkuperäinen kirjoittaja ihan perus:pasta, he-ma-pa sekoitus, kinkkusuikale ja majoneesi...
ainakin se "rosson" suosikki kastike...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkäslaisia öljypohjaisia kastikkeita on
Mut jos väkisin haluaa sitä pastaa laittaa, niin sitten tummaa pastaa vähän, muuten se muuttuu pelkäks makaroonimössöksAlkuperäinen kirjoittaja näin meillä:pallerosalaattia, tomaattia, kurkkua, maissia, hunajabroileria, ananasta ja 3% fetaa. Kastikkeeksi kevyt kermaviili. Huippuhyvää ja terveellistä. Ei tarvita majoneeseja ja pastoja.
Mitä on pallerosalaatti?Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:pallerosalaattia, tomaattia, kurkkua, maissia, hunajabroileria, ananasta ja 3% fetaa. Kastikkeeksi kevyt kermaviili. Huippuhyvää ja terveellistä. Ei tarvita majoneeseja ja pastoja.
ei kauhen herkulta kyllä vaikutaAlkuperäinen kirjoittaja ihan perus:pasta, he-ma-pa sekoitus, kinkkusuikale ja majoneesi...