Herkkuja pisteitä laskevalle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pamppelsson

Aktiivinen jäsen
12.06.2006
20 482
6
38
Elikkä, mun ystävä on aloittanut painanpudotusurakan painonvartijoissa.
Nyt hän on tulossa tällä viikolla meille kahville ja haluan tarjota jotan syötävää kahvin kanssa.. Haluan kuitenkin kannustaa häntä painonpudotuksessa enkä halua laittaa pöydän täyteen sellaista herkkuja että jos hän yhden syö niin ei saa syödä sinä päivänä mitään muuta..
Eli tänne vinkkejä ja ohjeita, kiitos :) Itse olen noista aivan kuutamolla kun en oo koskaan katsonut mitä suuhuni pistän :ashamed:

porkkanaa/kurkkua/paprikaa ja dippikastiketta, viinirypäleitä jne...

ja eiks täällä pyörinyt sellanen muffiniohje, jossa oli 2,5pistettä muffinissa....kuka jaksaisi nostella ketjun

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Nyt hän on tulossa tällä viikolla meille kahville ja haluan tarjota jotan syötävää kahvin kanssa.. Haluan kuitenkin kannustaa häntä painonpudotuksessa enkä halua laittaa pöydän täyteen sellaista herkkuja että jos hän yhden syö niin ei saa syödä sinä päivänä mitään muuta..
Eli tänne vinkkejä ja ohjeita, kiitos :) Itse olen noista aivan kuutamolla kun en oo koskaan katsonut mitä suuhuni pistän :ashamed:

Tee sitä vadelmapilvijuttua johon tulee vain munanvalkuaista, vadelmia ja makautusainetta. Siitä tulee siis sellainen jäädyke/kakku tyylinen ja on aivan sairaan hyvää :p

Ja ai kai voi olla paljon pisteitä vaikken niistä mitään tiedäkään? :D

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Tee sitä vadelmapilvijuttua johon tulee vain munanvalkuaista, vadelmia ja makautusainetta. Siitä tulee siis sellainen jäädyke/kakku tyylinen ja on aivan sairaan hyvää :p

Ja ai kai voi olla paljon pisteitä vaikken niistä mitään tiedäkään? :D

Tää kuulostaa hyvältä! Toivottavasti Google osaa kertoa tarkan ohjeen :p

Vältä kaikkia rasvaisia juttuja ainakin. Eli mieluummin tavallinen pulla kuin viineri näin esimerkkinä. Vaikka kääretorttua. Muffinssit ja kuivakakut on tosi rasvaisia. Mitä jos leipoisit täysjyväsämpylöitä ja niiden päälle tarjolla kevytlevitettä, kalkkunaleikkelettä ja kasviksia?

Mansikkarahka, kevytkermaan tai vaniljavaahtoon.
Kaikki leivonnaiset, joihin tulee rasvaa; korvaa puolet rasvasta maitorahkalla, ei huomaa eroa maussa, mutta on paljon kevyempää, esim ihan pulla.

Yhteistyössä