Herkkuja dietti aikana?:)

Mä taas jällen kerran dieetillä, katsotaan kauanko taas kestää 2 tai 3päivää, nyt jo toinen päivää vast :kieh: , mutta must tuntu että mulla nyt hermot palaa, jos en syö jotain hyvää, herkullista ja.... jah..... :ashamed:
Mitäs sellaista hyvää vois olla mikä ei lihoo kauheasti tai mikä ei pilaa dieettiä, kun mun vatsassa vaan nälkää ääni kuulu kokoajan ja tuntu että ihan tyhjää se on.... vaikka söin jo tänään kanasalaattia, kananmunaa, iso pihvi ja nektariini, se on mulle niin vähän

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mä haluan jotain sellaista mistä tuntu että on oikeasti nyt täynnä, kun hedelmistä tulee mulle nälkää vielä enemmän :'( mä kun syön enemmän kun mies jaksaisi syödä yleensä
Jos sellaisen keksit niin kerro mullekin. :D Mulla kun alkoi kanssa dieetti tänään ja kauhea nälkä koko ajan. Pitäisi päästä 57kiloon kun 63 on lähtöpaino.

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
mä haluan jotain sellaista mistä tuntu että on oikeasti nyt täynnä, kun hedelmistä tulee mulle nälkää vielä enemmän :'( mä kun syön enemmän kun mies jaksaisi syödä yleensä
Jos sellaisen keksit niin kerro mullekin. :D Mulla kun alkoi kanssa dieetti tänään ja kauhea nälkä koko ajan. Pitäisi päästä 57kiloon kun 63 on lähtöpaino.
mikä sun pituus =) ja mä olen 56 pakko saada 50

jos sellaista keksin niin ilmoitan heti :D mut mä kuulin joku kaalikeitto on olemassa mistä tippu kiilot, mitä tänään yhdeltä naiselta kysyä se tiedä, se itse sai 10kg pois

Isla

Kyllä 1 päivänä viikossa saa herkutella ''karkkipäivä. Ravitsemusterapeutit suosittelee sitä mielellään ja kyllä mä ainakin oon syöny sillon karkkipussin, mutta ei sitte sitä karkkia kyllä tee mielikään viikkoon:) Mutta ole nyt ainaki 2pv ilman
Tsemppii! Ite oon ollu 2vkoa ja seuraava karkkipv on sunnuntaina:p

jos sellaista keksin niin ilmoitan heti :D mut mä kuulin joku kaalikeitto on olemassa mistä tippu kiilot, mitä tänään yhdeltä naiselta kysyä se tiedä, se itse sai 10kg pois
173cm. En panisi pahakseen vaikka menisi allekin tuo 57 kg:n mutta tuo on se vähimmäistavoite. :D

Alkuperäinen kirjoittaja minela:
Mansikoita joku muukin jo ehdotti. Ne on ollut mun namia nyt kun alkukesän jätskit meinas alkaa vaarallisesti kertyä vyötärölle.
mulla kotona vain yks rasia jäljellä ja ne on lapsille jälkiruoaksi :( pakko huomenna kauppaan käydä, nyt en taas enää jaksa, olin just aamulla pyörällä

Alkuperäinen kirjoittaja Isla:
Kyllä 1 päivänä viikossa saa herkutella ''karkkipäivä. Ravitsemusterapeutit suosittelee sitä mielellään ja kyllä mä ainakin oon syöny sillon karkkipussin, mutta ei sitte sitä karkkia kyllä tee mielikään viikkoon:) Mutta ole nyt ainaki 2pv ilman
Tsemppii! Ite oon ollu 2vkoa ja seuraava karkkipv on sunnuntaina:p
kiitos =) juu mä kuulin että kerran saa vkossa, mut mä aloitin vast maanantaina eli suununtaina mulla vast se herkkupäivää :D :hug:

173cm. En panisi pahakseen vaikka menisi allekin tuo 57 kg:n mutta tuo on se vähimmäistavoite. :D
mä melkein samalainen, olen 171 =) ja kans olin joskus synnytykseen jälkeen jotain 62-64, se oli mulle shokki kun 20kg tuli :D

iipu
ET NYT RETKAHDA PERSKUTAS!!! mäki olen ollu nyt 2vkoa laihiksella, tarkotus pudottaa ainakin 12 kg ja nyt jo lähteny melk 3kg (joo nesteitä) mut mun tavoitteesta pois kumminkin :) älä luovuta, huomaat kyl et himo menee ohi jo vaikka vesilasista..

rupee syömään kromipillereitä, mulla ainakin vienyt makeanhimon mennessään. joku 6 euroa s-marketista se purkki ja siin on muistaakseni 100tabl. mua ku herkututtaa haen kävelemällä mansikoita kaupasta tai hedelmiä tai dippailen kurkkua,paprikaa,porkkanaa ym iltasin jos tuntuu et muka nälkä ku oikeesti vaan pakko mussuttaa jotain, siitä tavasta pitää kyl päästä eroon..

ja yks laihduttajan proteiinipommi mikä minusta ainakin toosi hyvää taikaruis sämpylän päällä:

1/2purkkia tonnikalaa
1/4 paprikaa silputtuna
1/3 suolakurkkua silputtuna
muutama ruokalusikallinen vähärasvaista sulatejuustoa
(raejuustoa vielä jos haluaa)

kaikki sekasi ja levite on valmis, ja on vähärasvanen.. sikahyvää.. :p

Yhteistyössä