herkkä

  • Viestiketjun aloittaja alapää
  • Ensimmäinen viesti
alapää
mistä johtuu, että alapää on ""herkkä"", ehkä vähän kipeäkin? kun pyyhin vessa-asioideni jälkeen, se ei tunnu kovin kivalta..peilin kautta katsoessani huomasin, että se (häpyhuulten sisäpuoli, emättimestä klitorikseen asti) punoittaa hiukan. ei kai kyseessä voi olla mikään sukupuolitauti? voiko se johtua vain seksin aikana syntyneestä hankauksesta? olen ollut sängyssä viimeeksi viikko sitten seurustelemani miehen kanssa, mutta voiko herkkyys/kipeys jatkua näin pitkään?

mites..milloin minun pitäisi käydä seuraavan kerran gynellä, kun aikaisemmasta käynnistäni on kohta vuosi aikaa? gyne-käynnin ohella sain mercilonit, mutta aloitin niiden syömisen vasta puolitoista kuukautta sitten. eikö kohta e-pillereiden aloittamisen jälkeen pitäisi käydä tarkistuttamassa paikat?
 
ap
äsken jäi vielä mainitsematta, että joskus alapäätä myös kutittaa, mutta kova raapiminen sattuu. saa olla aika helläkätinen raapimisen suhteen. vaikka sitä (alapäätä) ei ajattelisikaan, niin aina se muistuttaa olemassa olostaan jollain tavalla..koko ajan se on herkkä/kipeä/kutiseva :/.
 
lulu
Jotain tulehdusta siellä on ja yhdyntä ärsytti sitä lisää. Canesten auttaa ainakin hiivaan ja hiivahan kutittaa ja saa aikaan kokkareista valkovuotoa ja punoitusta. Eipä heti e-pillereiden aloitukseen jälkeen tarvitse lääkärille mennä. Minä käyn kerran vuodessa kun resepti pitää uusia. Mutta jos tuo Canesten ei auta mene näyttämään gynelle.
 

Yhteistyössä